evet - bol sözlük

evet



başlık no:15658 okunma:3511



Sayfalar:  << >> >|

  1. beta ve pit10'un ortak çıkardıkları beton adlı albümde yer alan parçadır.






    (bkz: usher)
    (bkz: yeah)
    formaldehit
    15/9/2016 02:39
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 


  2. Eeevet
    apostrophe
    25/1/2017 00:01
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 


  3. Ben de evet diyorum.
    analogat
    5/2/2017 00:13
    heart_plus : 1 stat_minus_2 : 0 


  4. zeo? sen misin?
    exdream
    24/2/2017 18:28
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 


  5. bağırın bağırın, daha çok bağırın. avazınız çıktığı kadar, sesiniz kısılana kadar bağırın evet diye. adaletin ırzına tamamen geçildiği günlerde; sanata, bilime, doğaya, kadına, cumhuriyete olan düşmanlığın ayyuka çıktığı günlerde bütün gücünüzle bağırın, devam edin. benimle aynı fikirde olmayan insanlara anlamsız hakaretlerde bulunacak değilim, gereksiz bir hareket olur. lakin kendi çıkarlarınız uğruna, başkalarını da ateşe atmanın karşılığını er ya da geç alacağınıza, peşinden gittiğiniz insanlarla birlilkte aldığınız ahların günün birinde suratlarınıza çarpacağına eminim. eğer bir ilahi adalet gerçekten varsa bu vesileyle görürsünüz, eğer yoksa da o gün geldiğinde bizlerin de merhamet duyguları tamamen körelmiş olacak.
    anonim
    24/2/2017 19:14
    heart_plus : 1 stat_minus_2 : 0 




  6. (bkz: veto) aynı şeyi hayır için diyemiyorum çünkü öyle şarkı var ama bu başlık gereksiz.
    anonim
    24/2/2017 21:35
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 


  7. *iktidar partisinin başkanı yargılanması amacıyla meclisten 400 oy alacak da, anayasa mahkemesine sevkedilecek de, 15 üyesinden 12'sin başkanın belirlediği anayasa mahkemesi başkanı yargılayacak da bunlar ütopya işte.
    bu anayasa değişikliği içeriğinde en çok takıldığım madde bu çünkü başkan yargılanamaz olacak.

    *ayrıca büyük bir bug var.başkan görev süresi bitmeden meclisi feshedebilecek. normalde maksimum 2 dönem görev yapabilecekken bu süre ölüme kadar gidebilecek böylece.

    *cumhurbaşkanı şu anda ne isteyip de yapamıyor bunu da anlamak güç herhalde. milletin vergisiyle rahat rahat 80 milyon liraya 3.uçağını alıyor, bayburt ili ile ısıtma ücreti eşit olan 1000 odalı sarayın kalıyor oysaki.

    *50 yeni milletvekili demek milyonlarca lira yeni masraf demek. mevcut 550 neyimize yetmiyor? 5 sene uyuyorlar, sonra bi ömür emekli.
    zira 18 yaşına düşürüldüğünde sizi mi seçicekler vekil, yoksa vekillerin çocuklarını mı :)))

    *parlementer sisteme uygun değil diyorsunuz ama c.başkanı alenen anayasayı ihlal ediyor şu an. tarafsızlık üzerine namusu ve şerefi üzerine yemin etmişti güya. madem tarafsız değil, demekki ortada 2 başlılık da yok.

    *güya feto ile mücadele için çıkartılan ohal'de alınan kararlara bakarsak, erdoğanın başkanlığı diktadan farksız olucak.
    -yargı sınavında baraj puanının kaldırılması
    -muhalif öğretim görevlilerinin görevden alınması
    -gazetelerin, tvlerin, radyoların kapatılması
    -tv kanallarının seçim propagasında partilere eşit süre verme koşulunun kaldırılması (trt evet propaganda reklamı bunun sonucudur)

    *sosyo-kültürel ve demografik yapısına uygun değil diyenler osmanlıdan önce neyle yönetiliyorlardı acep. orta asya'daki türk devletlerinde bile görev paylaşımı söz konusuyken. başkan'ın eline bu kadar çok yetki verilmesi ülkede 10 yıla büyük olaylara patlak verebilir. (bu tarz sisteme geçen ülkelerin karışması; libra, suriye, ırak) tarih.tumders.com

    *sırf devletteki iki başlılığı kaldırmak adına yapılsa evet atabilirdim fakat başkan'a niye eyaletleştirme hakkı verilir (bop) 16.maddede gizlenen bu olay ile kürt devleti'nin temelleri atılacaktır. hatta buraya da yazıyorum. evet çıkarsa ilerki süreçte seçime doğru hdp'liler mutlak suretle hapisten çıkacak, büyük ihtimalle de bahçelinin pabucu dama atılacaktır.


    sonuç = aklı, kıyası, vatan ve demokrasi sevdası olan her hür bireyin maddeleri okuyarak bir anlam çıkartması ve ona göre bir karar vermesi icap eder.
    benim inim hiphop
    24/2/2017 21:41 ~
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 1 


  8. Demokrasi ve cumhuriyetin abv kardeşim o yüzden evet aq sanane ne diceğimden sanata bilime hede hödö aynen bilader aynen 2002ye kadar atomu parçalıyoduk 2002den sonra elimiz sikimizde geziyoruz 80 senedir bi bok yapılmayan ülkede senin fikriyatına ters olan kişiler iktidar oldu diye sanat bilim hede hödö bırakın şu boş temelsiz argümanları ya eskiden de aynıydı şimdi de tek değişen baştaki adamlar oldu 80 senedir aynı tiyatro sahnesini izliyoruz ikinci perdeye geçelim yeter a ve q
    anonim
    24/2/2017 22:38
    heart_plus : 1 stat_minus_2 : 2 


  9. efendileri kıçı sıkışınca demokrasiye sığınıyor, köleleri demokrasi ve cumhuriyet'e olan düşmanlıklarını alenen dile getiriyor. ahahahaha. nokta yok, virgül yok, haldır huldur dalmış bir de. ara ara buraya tekrar uğrayıp şu yorumları okuyarak zevke gelmeyi düşünüyorum. evet diyenlerin düşünmeden, sadece refleks olarak konuşmalarını okuyarak stres atarım hiç olmazsa*
    anonim
    24/2/2017 22:51 ~
    heart_plus : 2 stat_minus_2 : 0 


  10. Dmjdjdjdj evetçi olmamı düşünmen gerçekten beni hüzne gark etti kardeşim nokta efendileri dediğin adamlardan emin ol en az senin kadar ben de hazzetmiyorum lakin sebeplerimiz farklı nokta çok merak ediyosan sandığa gitme eylemini gerçekleştirmeyi düşünmüyorum nokta sikimde olmayan referandumdur nokta he bir de şu var ki noktalı virgül noktalama işaretleri de pek umrumda değil nokta saygılar virgül sevgiler nokta hayırlı geceler üç nokta
    anonim
    24/2/2017 23:01 ~
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 1 




  11. bırakın isteyen istediği şeyi düşünsün,fikirlerini özgürce belirtebilsin.evet diyenler hayır diyenlere vatan haini,hayır diyenler evet diyenlere cahil yaftası vurmasın çünkü demokrasi bunu gerektirir.
    kapalihesap
    24/2/2017 23:11
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 


  12. @14 maalesef evet karşıtlarının çoğunluğu senin gibi yanlış bir bakış açısından yorumluyor olayı.

    edit: hahaha 3 dakika arayla @tortu ile tamamen aynı şeyler yazmışız :)

    *iktidar partisinin başkanı yargılanması amacıyla meclisten 400 oy alacak da, anayasa mahkemesine sevkedilecek de, 15 üyesinden 12'sin başkanın belirlediği anayasa mahkemesi başkanı yargılayacak da bunlar ütopya işte.
    bu anayasa değişikliği içeriğinde en çok takıldığım madde bu çünkü başkan yargılanamaz olacak.

    şu an cumhurbaşkanı yargılanamaz durum da, anayasa da sadece vatana ihanet suçundan dolayı yargılanıyor yazıyor ama vatana ihanet suçunun hiç bir yerde tanımı yapılmış değil, için boş bir madde yani şuan ki haliyle cumhurbaşkanını yargılamak imkansız.

    meclis de 400 oy gerekmeyecek daha az oy gerekecek yargı için lütfen doğruluğundan emin olmadığınız bilgileri kesin gibi yazmayın, öğreniniz. meclisi halk seçmiyor mu ? halkın seçtiği kişiler cumhurbaşkanının yargılanıp yargılanamamasına karar verecek işte bundan doğal ne var. belki chp mecliste çoğunluk olacak ama başkan akp den veya tam tersi başkan ve meclis çoğunluğu aynı partiden olacak diye bir kural yok ki ikisi de ayrı oylama.

    *ayrıca büyük bir bug var.başkan görev süresi bitmeden meclisi feshedebilecek. normalde maksimum 2 dönem görev yapabilecekken bu süre ölüme kadar gidebilecek böylece.

    yine yanlış biliyorsun eğer başkan 2.dönemindeyken, meclis kendisini fesh ederse yeni bir oylama yapılacak ve buna katılma hakkı olacak ve kazandığı takdirde toplam hakkı olan 2 tam dönem bitmiş olacak maksimum 3 dönem yapabilir. sana doğruluğundan emin olmadığın konularda konuşmamanı tavsiye ediyorum.

    *cumhurbaşkanı şu anda ne isteyip de yapamıyor bunu da anlamak güç herhalde. milletin vergisiyle rahat rahat 80 milyon liraya 3.uçağını alıyor, bayburt ili ile ısıtma ücreti eşit olan 1000 odalı sarayın kalıyor oysaki.

    cumhurbaşkanın kendi gücü için istemediği belirtmişsin bu mesajda da erdoğan da aynı şeyi diyor zaten ülkenin geleceği için istiyorum diyor.

    *50 yeni milletvekili demek milyonlarca lira yeni masraf demek. mevcut 550 neyimize yetmiyor? 5 sene uyuyorlar, sonra bi ömür emekli.
    zira 18 yaşına düşürüldüğünde sizi mi seçicekler vekil, yoksa vekillerin çocuklarını mı *))

    1920 de 10 milyon nüfus vardı 1960 da 27 milyon şuan ise 80 milyon. nüfus katlanarak artmasına rağmen milletvekili sayısının artmamasını savunmak nasıl bir mantıktır. çok tabii bir durum.

    *parlementer sisteme uygun değil diyorsunuz ama c.başkanı alenen anayasayı ihlal ediyor şu an. tarafsızlık üzerine namusu ve şerefi üzerine yemin etmişti güya. madem tarafsız değil, demekki ortada 2 başlılık da yok.

    şuan ortada 2 başlılık yok ama eğer halkın seçtiği bir cumhurbaşkanı chp li olursa ve iktidar partisi akp bu durumda oluşacak kargaşayı düşünsene hiç bir iş yürümeyecek hale gelecek veya tam tersi chp iktidar olup akp li bir başkan olsa da aynı şey olacak. bu sistemde cb ve iktidar aynı parti olursa sorun yok zaten aksi takdirde büyük sorun olacak ve erdoğan da gelecek de bu gibi cb-iktidar çatışması veya koalisyon hükümetlerinin önüne geçmek istediklerini söylüyor.

    *güya feto ile mücadele için çıkartılan ohal'de alınan kararlara bakarsak, erdoğanın başkanlığı diktadan farksız olucak.
    -yargı sınavında baraj puanının kaldırılması
    -muhalif öğretim görevlilerinin görevden alınması
    -gazetelerin, tvlerin, radyoların kapatılması
    -tv kanallarının seçim propagasında partilere eşit süre verme koşulunun kaldırılması (trt evet propaganda reklamı bunun sonucudur)

    muhalif öğretim görevlileri görevden alınmıyor, terör yandaşı öğretim görevlileri görevden alınıyor. açıp imzaladıkları bildiriyi okuyun devlete katil diyen, öldürülen teröristleri savunan bir bildiriye imza atan öğretim görevlilerine ne yapmak gerekiyordu ? yine teröre destek veren gazete ve tv ler kapatıldı kapatılan yayın organlarının hepsi ya pkk ya fetullah destekçisi.

    *sosyo-kültürel ve demografik yapısına uygun değil diyenler osmanlıdan önce neyle yönetiliyorlardı acep. orta asya'daki türk devletlerinde bile görev paylaşımı söz konusuyken. başkan'ın eline bu kadar çok yetki verilmesi ülkede 10 yıla büyük olaylara patlak verebilir. (bu tarz sisteme geçen ülkelerin karışması; libra, suriye, ırak) tarih.tumders.com/turklerde-devlet-yonetimi.html

    dünya da ki onlarca başkanlık sistemi ile yürütülen ülkenin arasından suriyeye göstermen hahaha, bende sana hitler parlamenter sistemden çıktı o zaman parlamenter sistem diktatör olunması sağlıyor desem ne dersin ? böyle genellemeler çok yanlış hatta her türlü genelleme çok yanlıştır.

    *sırf devletteki iki başlılığı kaldırmak adına yapılsa evet atabilirdim fakat başkan'a niye eyaletleştirme hakkı verilir (bop) 16.maddede gizlenen bu olay ile kürt devleti'nin temelleri atılacaktır. hatta buraya da yazıyorum. evet çıkarsa ilerki süreçte seçime doğru hdp'liler mutlak suretle hapisten çıkacak, büyük ihtimalle de bahçelinin pabucu dama atılacaktır.

    16.madede nasıl bir yetki veriyor ki eyaletleştirme yapabilsin gösterebilir misiniz ?

    bu şekilde bilgisizce yazılan çıkarımları anayasa ile pek ilgilenmeme rağmen saçma yanlarını görebiliyorum, bu her iki taraf içinde geçerli ne yazık ki çok az bir azınlık harici kimse ne konuştuğunu bilmiyor.
    horsbrain
    24/2/2017 23:15 ~
    heart_plus : 1 stat_minus_2 : 2 


  13. iki üç tutarsız lafla çürütülemeyecek olan, gerçek müslümanın tercihi.






    (bkz: kahrolsun noktadan sonra boşluk bırakma kuralı)
    penguen
    24/2/2017 23:46
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 


  14. arkadaşlar seçilme yaşının düşürülmesinin sebebi yaşlıların o kadar da iyi kavga edememesi. ancak söz dalaşı veya yaka toplamayla sınırlı kalabiliyorlar. gençler gelirse eğer yumruklar ve tekmeler de görebileceğiz.
    anonim
    25/2/2017 10:56 ~
    heart_plus : 2 stat_minus_2 : 0 


  15. kararsız arkadaşlar için












    (bkz: kahrolsun noktadan sonra boşluk bırakma kuralı)
    penguen
    4/4/2017 14:52
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 


  16. yönetimi bunlar gibi işbilmezlere değil reise devretmek için













    (bkz: kahrolsun noktadan sonra boşluk bırakma kuralı)
    penguen
    4/4/2017 16:23 ~
    heart_plus : 1 stat_minus_2 : 0 


  17. sistemdeki bu tarz iletişim kopukluğu kaynaklı aksamaları en aza indirmek için













    (bkz: kahrolsun noktadan sonra boşluk bırakma kuralı)
    penguen
    5/4/2017 18:55 ~
    heart_plus : 1 stat_minus_2 : 0 


  18. ölen insanların sayısının her an arttığı bir türkiye' ye veda etmek için













    (bkz: kahrolsun noktadan sonra boşluk bırakma kuralı)
    penguen
    6/4/2017 21:03
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 


  19. tecavüzcülerin yargılanması için











    (bkz: kahrolsun noktadan sonra boşluk bırakma kuralı)
    acapella
    6/4/2017 21:09 ~
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 


  20. hukuksuz gövde gösterilerinin sona ermesi için













    (bkz: kahrolsun noktadan sonra boşluk bırakma kuralı)
    penguen
    8/4/2017 14:33
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 


  21. Sayfalar:  << >> >|

    fb | twt | youtube | insta | spotify | anket | uyarı | devlog

    bol'da yer alan içeriğin doğru veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemektedir. burada okuduklarınız sizi dehşete düşürürse türkçe rap ansiklopedisine de göz atmayı deneyebilirsiniz.
    hukuka aykırı olabileceğini düşündüğünüz içerikler titizlikle incelenip gereği düşünülmektedir. sözlüğü reklamsız görüntülemek isterseniz üye girişi yapabilirsiniz. soğuk içiniz.

    rastgele gururlarımız: