yanyol albümünün putlaştırılması rezaleti - bol sözlük

yanyol albümünün putlaştırılması rezaleti



başlık no:30180 okunma:5863



Sayfalar: |<  << >> >|

  1. ben aslında doğal seleksiyon dan bahsediyorum. İg hiphop sayfalarında gezmekten değil doğanın kanunlarına inanıyorum.
    da poet, sagopa, farazi, ceza, sansar.... dan tut en son model ezhel, ben fero suna kadar tüm bu rapçileri görmüş, dinlemiş. alkışlamış, eleştirmiş bir rapçinin oluşumunu tarif ediyorum. ceza ve sagopa 5 yaşında ne yapıyordu? ne dinliyordu? vio ne dinliyordu? bi düşün bakalım nasıl bir fark olur? acaba ceza 5 yaşındayken holocaust u dinleseydi? sagopa 5 yaşındayken bpg yi dinliyor olsaydı? ne olurdu size bunu anlatıyorum. hala gelmiş bana bpg diyen öküze mi inanacağım yoksa doğa ya mı?
    o tüm iyi-kötü örneklerle büyüdü. bu yüzden çok iyi zaten. kimsenin sagosuna, ceza sına bok atmıyorum burada. onların varlığı sebebiyle zaten bu kadar iyi bu çocuk.

    vio nun çok iyi, varılan en iyi nokta olduğunu biliyorum. vio rahmetli olmadan önce de böyle düşünüyordum. keşke sagopa ve ceza da "sagopa ve ceza" dinleyerek büyüseydi.
    ecdadin
    15/2/2020 14:03 ~ 15/02/2020 15:20
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 6 


  2. @28 3ünü de dinledim örneklerin, hiç biri bende vio yu 16 yaşındayken dinlediğim heyecanı vermedi. Tüylerim dikenlenmedi, "vay be " diyip geri sardığım bir cümle olmadı. Zevkler göreceli elbet ama doğanın kanunu göreceli değil. Örneklerin hiçbiri de vio kadar genç değil. Verdiğim avansa güvenilmiş her türlü.

    Yani ben ölsem de, bu sikik sözlükten atılsam da kimse bu örneği çıkarıp koyamayacak buraya. Gerçeği öldüremezsin ancak böyle manuple edersin

    Mezardakine bile hakkını veremeyecek kadar ezik olmanız ayrı bir travma
    ecdadin
    15/2/2020 14:37 ~ 15/02/2020 14:41
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 5 


  3. agalarım neden bi denyomatiği ciddiye alıyosunuz anlamıyorum, sözlük bu hale gelmiş başlıklarla o kadar leş gibi görünüyo ki. tartışılan şey şaka gibi yok şu 17 yaşında şu kadar iyiymiş yok yaşasaydı en iyisi olurmuş yok bpg yok medcezir, yok vio şunları dinledi sanki bana dünyanın en entelektüel birikimiyle büyüdü amk. kardeşimiz sapına kadar yetenekliydi bana göre iyi rap yapıyodu kimine göre de çok iyidir banane amk, de şu şu kadar iyi bu bu kadar iyi diye tartışılmaz amk farazidir bu. tupac ne alaka put ne alaka adamlar bi albüm yapmış dinledik yer yer duygulandık kardeşimizi andık, bu kadar. rapçi tokuşturmaktan vazgeçin artık, beğeni görecelidir.
    anonim
    15/2/2020 14:49
    heart_plus : 3 stat_minus_2 : 0 




  4. Temelde bir çekmemezlik var. Bu sözlükte takılan atanamamış bazı rapçilerin gücüne gidiyor 18 yaşında bir yeteneğin hakkını vermek. Ezici bir yeteneği vardı rahmetlinin. Yaşasaydı da linç edilecekti burada kesin şayet fame olsaydı. Burada benim girdiğim entry bahane ediliyor o kadar. asıl amaç vio üzerinden tepki ve tayfasına yardırabilmek. Atanamamış mc psikoloji, yıllardır takip ediyorum
    ecdadin
    15/2/2020 15:10 ~ 15/02/2020 15:18
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 5 


  5. @34 ben vio yu putlaştıralım demedim, kendisine duyulan saygıyı ve başarısının övülmesinden rahatsız olan ve bu durumu "putlaştırmak" şeklinde ele alan bir yavşağa " putlaşacaksa da en çok hakeden vio" dedim.

    Eleştiriye kapalı olması da gayet mantıklı çükü bu şarkılar demo kayıtları rahmetlinin. Yaşasaydı gerçek kayıtları dinleyecek ve eleştirebilecektik. Neden demo kayıtlarından albüm yapmış diyemeyeceğimize göre? Neyi eleştireceksin daha it gibi?

    Bir başarıyı bu şekilde ele alıp, böyle aciz bir başlık açana verilecek cevap elbette ana avrat küfür olmalıydı. Başlığı açanın anasına sövmek varken uzun uzun açıklama yaptığım için özür dilerim, bu hususta ben de pişmanım.

    Ha böyle ezikllikle açıkmış ve eziklerle dolu bir başlıkta 10 tane entry girmiş olmam ayrıca geri zekalı olduğumun da altını çiziyor.
    Ben zaten kendim adam olsam, sizin gibi okuduğunu anlamayan, kıskançlıktan hezeyan geçiren eziklere laf yetiştirmezdim.
    ecdadin
    15/2/2020 15:24 ~ 15/02/2020 15:39
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 5 


  6. cidden bir çoğumuz okuduğumuzu anlamaktan aciziz.
    helloiamka
    15/2/2020 18:09
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 


  7. bi tane gerizekalıyı bol sözlük ecdadımızda barındırdığımızı ayıktıran entry.
    kimeneki
    15/2/2020 19:58
    heart_plus : 1 stat_minus_2 : 0 


  8. "savaşır inadına bedenim, soruların cevabını bulana kadar her gün. sanırım sorunlarım genetik çünkü babama da sırtını dönüyordu her yüz."

    Bu çocuğun dinlediğim ilk iki bar'ı buydu. Tüylerim diken diken olmuştu çünkü hayatımdan bir kesit gibiydi lafı benden 8-9 yaş küçük olmasına rağmen. Okuduğum entry'lerde kıyaslar, "siz bu çocuğu şişirdiniz, ölmeseydi bi' bok olmazdı bu çocuktan" mottolu laflar gördüm, üzüldüm. Yazdıklarını hissetmediğiniz bir yaşamınız var diye bu çocuğu kötü bir mc yapmaz. Sizin buradaki kıyaslı ve ya bi' olamazdı mottolu cümleleriniz ile de kötü bir mc olmayacak. Yaşı daha 18 olan çocuğun vokali kullanım biçimi, yazdıkları ve iyi niyeti ile geleceğe harika bir göz kırptığını göremiyorsanız ya da kendi içinizde bir sıkıntı var ise bunu böyle dile getirmeyin. kendi içinizde halledin.
    ah bir bilsen dilim donse neler diycem
    16/2/2020 00:22
    heart_plus : 2 stat_minus_2 : 0 


  9. çok ilginçsiniz ve sadece öldü diye oldu olmadı herkesi bir konunun en iyisi mi ilan edelim?
    tepki ve arkasındaki çocuklar içlerindeki bir kişinin ölmesinin ekmeğini yediler. onların mesleği bu zaten, gündem üzerinden propaganda yapmak. yeri gelir kavga olabilir, yeri gelir ölmüş biri olur. ne kadar çirkinleşebileceklerini konuşamalarından anlayabileceğiniz insanlar.
    26
    16/2/2020 09:05
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 




  10. vio kim? dediğim sorunsaldır. ölmeden önce dinleyen sayısı instagram çevresi kadardır tahminen. bir grup veya ekip bu isimle mi yücelmeye çalışıyor anlamadım. çünkü bir albümü falan olduğunu da sanmıyorum bu ismin. 5-6 parçayı da editleyip miksleyip piyasaya yeni parçası veya albüm diye sürüyorlar tahminimce. bir de ölüm sebebi de normal değilmiş. yüksek doz falan. kimi neyi yüceltmeye çalışıyorsunuz. konuşulması gereken o kadar isim varken neden bu cocuk sürekli kliplerde şarkılarda... allah rahmet eylesin. ama 2pac yapmak için yanlış kişi bence.
    pesimistkafa
    16/2/2020 11:00
    heart_plus : 2 stat_minus_2 : 3 


  11. böyle muhabbetin ecdadini sikeyim.

    (bkz: amfetamine hayır)
    opus magnum
    16/2/2020 15:00
    heart_plus : 1 stat_minus_2 : 0 


  12. Ekşi sözlük mü lan burası ibneler ne biçim tartışma bu. Beğenen dinler beğenmeyen dinlemez söylenecek 4 kelime bu kadar bu konuyla ilgili.
    anonim
    16/2/2020 15:36
    heart_plus : 4 stat_minus_2 : 0 


  13. Vio ondan önceki rapçilerden beslendi üstüne birşeyler kattı bu yüzden daha iyi görüşüne katılmıyorum. Belki zanaat yada bilimle ilgili işlerde bu geçerlidir fakat sanat böyle bir şey değil. Bu mantığa göre dostoyevski kendinden önce bir dostoyevskiye sahip değildir ama elif safak dostoyevski ve daha nice yazarı okuma şansına sahip olduğu için dostoyevskiden daha iyidir demek ne kadar sacmaysa bu da öyle temeli olmayan bir düşüncedir. Kaldı ki estetik, güzellik, anlam kişiden kişiye değişkenlik gösterir ve sanat özellikle rap özgür bir platformdur. Herşey eleştirilebilir, hiçbir şey kutsal olarak kabul edilmemeli. Aksi durumda sanatın sağlıklı gelişiminden söz edemeyiz. (Albüm güzeldir-kötüdür meselem değil, sadece yanlış gördüğüm bazı düşüncelere yönelik yazma gereği gördüm)
    bashi bazouk
    16/2/2020 16:30 ~ 16/02/2020 16:38
    heart_plus : 1 stat_minus_2 : 0 


  14. birincisi potansiyel eşit değildir gelecekteki current, bunu fm oynayanlar bile bilir. ikincisi tarih progresif değildir, ama elektrikli arabalar filan diyen olur diye şerh düşüyorum (buna da katılmıyorum da neyse), en azından her anlamda progresif değildir. albümü hiç anmadan, meseleye hiç odaklanmadan, formel olarak @ecdadin'in yanlışlarını göstermek mümkün. bu başlıkta beni cidden çok şaşırtan entryler okudum.
    shua0
    16/2/2020 18:00
    heart_plus : 1 stat_minus_2 : 0 


  15. Yaş olarak kıyaslıyorum,entryler hiç biri cevap veremiyor bana. hala ve hala çok iddialıyım. Türkçe rapin en genç ozanıydı rahmetli. Her açıdan her bakımdan en iyisiydi yaşına oranla. Şu an mevcut piyasayada da en iyi albümü yapacaktı kendisi bitirebilseydi.


    ecdadin
    16/2/2020 20:42
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 6 


  16. toplumsal olarak incelenmesi gereken durumdur. türk halkı olarak aramızdan ayrılanlara bu kişiler bilhassa da gençler ise fazla değer veriliyor. hele ki bu kişi bir işle uğraşıyorsa ve geleceği parlak gözüküyorsa durum daha da belirgin oluyor, bunun için yurtdışında oynayan futbolcuların ekşi başlıklarındaki "yürüyedur çocuk" temalı entry'ler referans olabilir. işin romantik kenarını bir kenara bırakanlar albümü putlaştırılmış görürken, diğerleri ise yetenekli bir gencin bıraktığı izleri olarak görüyor ve bu çerçeve içinde albümü değerlendiriyor. bana kalırsa ikisinde de bir sorun yok, merhumun arkasından konuşmak gibi gelenek, göreneklerimizde önemli yer tutan hatta deyimleşmiş bu kalıbı, anonim kimlikler arkasına saklanarak gerçekleştirmediğimiz sürece beğenmemek de beğenmek kadar hakkımız. kendi düşüncelerime gelince, albümü 2-3 kere çevirdim, hoşuma giden işler oldu, hoşuma gitmeyen de. ki bu durum mob albümleri başta olmak üzere günümüz rap albümlerinde rutin bir hal aldığından çok da üstünde durmadım. sonuç olarak, türk halkı olarak genlerimizde olan taraftarlığı -burada bir şey için ölmek ya da sövmek anlamında kullanılıyor- bir kenara bırakarak müzik dinleyebilmemizi temenni ediyorum.
    felax
    17/2/2020 11:40
    heart_plus : 6 stat_minus_2 : 0 


  17. @9 Sırf sinirden giriş yaptım şimdide çıkıyorum.
    hissikablelvuku
    18/2/2020 00:29
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 


  18. Abi ne kadar abartmışsınız olayı put kelimesi yanlış güzel bir albüm değişebilir ve ortada en genç yaşlarda rap yapıpta vefat etmiş bi kardeşimiz bakarsanız ne kadar eskilerdede rap yaptığına görürsünüz özbulut organizasyon vs
    anonim
    25/4/2021 16:13
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 


  19. vio'nun çıkmamış çoğu şarkısına sahip bir kişiyle dahi takas etmemiş tüm olaylar hakkında tam bilgisi olan eski bir mob dinleyicisiyim. gerçekten eleştirilemez diye bir şey yoktur. ki görmüşsünüzdür en çok ben yerde yere vurmuşumdur tepkiyi. ne demek eleştirilemez amk allah mı bu arkadaş ? var kötü yanları var doğru ama burda eleştirilecek şey vio'nun lirikleri olmamalı. çünkü şarkılar çıkmadan önce defalarca kez düzenlenir, onun böyle bir şansı yoktu maalesef. ilk işini yayına verdikten sonra şarkının çıkış gecesi vefat etti. yani düzenleyecek ve yeni şeyler ekleyebilecek vakti yoktu. çıkan şarkılar birer demo yani vionun evinde rode nt mikrofonuyla kaydettiği demolar, şarkı vokallerinin kalitesine de yapılacak bir şey yok yani eleştirilmesinin bir manası yok. mobnin en iyisidir değildir bu öznel bir konu hepimiz farklı tarzda rap seviyoruz, kimine göre en iyisi vio'dur kimine göre moti'dir kimine göre odur budur vesaire. ama putlaştırma yanlış bir şey kimse eleştirilemez değildir.
    anonim
    25/4/2021 16:50
    heart_plus : 3 stat_minus_2 : 0 


  20. Kimsenin putlaştırdığı yok aksine sürekli "öldüğü için abartılıyor" minvalinde bir yaklaşım sergileniyor Vio ve yapılan işlerine karşı.
    zerov
    25/4/2021 17:58
    heart_plus : 4 stat_minus_2 : 0 


  21. Sayfalar: |<  << >> >|

    fb | twt | youtube | insta | spotify | anket | uyarı | devlog

    bol'da yer alan içeriğin doğru veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemektedir. burada okuduklarınız sizi dehşete düşürürse türkçe rap ansiklopedisine de göz atmayı deneyebilirsiniz.
    hukuka aykırı olabileceğini düşündüğünüz içerikler titizlikle incelenip gereği düşünülmektedir. sözlüğü reklamsız görüntülemek isterseniz üye girişi yapabilirsiniz. soğuk içiniz.

    rastgele gururlarımız: