sözlükle ilgili istekler - bol sözlük

sözlükle ilgili istekler




başlık no:120 okunma:103409



Sayfalar: |<  << >> >|

  1. @643 kitlesi olan rap sayfalarından gelecek yazarların ne derece iyi olacağını düşünüyorsun?
    hepsi nick fakirligi
    27/4/2020 19:48
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 


  2. sözlüğü daha da aktifleştirmek ve medya'da söz sahibi olmak adına sosyal medya platformlarında kullanılması adına sözlüğü tanıtıcı videolar hazırlamayı teklif ediyorum bol sözlük yönetimine.

    bu reklamlar doğrultusunda gelecek kitlenin de içerisinden cımbızla alınması gerektiğini savunuyorum. örneğin www.rerererarara.com 'da çaylak yazarlardan 10 entry isteniyor ama bu entrylerin gerçekten içinin dolu olması gerekmekte. ciddi bir karakter sınırı var. moderasyon özel olarak tek tek inceliyor, öyle kabul ediyor.

    bu şekilde bir şeyler düşünülürse pm kutumdan ya da instagramdan benimle iletişim kurabilirsiniz. teşekkürler.
    anonim
    27/4/2020 19:55
    heart_plus : 2 stat_minus_2 : 0 


  3. ben açıkçası kendi yağımızda kavrulmayı savunuyorum. sözlüğün aktifleşmesi ve popüler olması faydadan çok zarar getirecektir. bir yerde kitle artışı olması oranın kalitesini ve kontrol edilebilirliğini düşürüyor en yakın örnek ekşi sözlük. bir de popülerleşmenin getireceği paralı troller mevzusu da olacak. rapçiler bol sözlük'te algı oluşturmak için buralara adam yollayacaklar falan.

    şöyle bi durumda var üstüne ek olarak. bu kültür öldü. hiphop kültürü diye bir şey kalmadı. artık olay tamamiyle magazin ve showa döndü. ölü bir kültürün kutsal bilgi kaynağı olmasına imkan yok. şu an bile sözlük magazinsel konularda yoğunluk yaşıyor o konular bittiğinde in cin yakar top oynuyor. çünkü konuşacak bir şey kalmadı, bu kültürün üstüne yazılacak şeylerin çoğu yazıldı çizildi. fazladan gelecek kitlenin bu sözlüğe yapabilecekleri tek katkı magazin entrylerinin sayısının 100den 400-500'e çıkması olacak. " x siker,hayır y siker" tartışmalarının daha da kalitesiz versiyonlarını tekrar tekrar yaşayacağız. o yüzden bence sözlüğün kitlesini arttırmaya çalışmaya gerek yok.

    edit: tabi ki kimse gelmesin kapıları mühürleyelim gelmeyi deneyenin kafasına sıcak asfalt dökelim demiyorum. gelen gelsin ama büyük kitle büyük sorumluluk getirir. ve büyük kitlelerin yaratacağı çok fazla sorun var geçen günlerde gördüğümüz gibi 70 kişi aktif oldu ve bir sürü gereksiz başlık açıldı. bir de bu sayının 500lere 1000lere dayandığını düşünün. çıkacak kaosu hayal edin. ben bu açıdan baktım.

    vok abimin açısından bakarsak yaptığımız içeriklerin çok fazla izlenmediğinden dem vurmuş. bahsettiğin fl olsun, sprey kutusu olsun bu tarz programların izlenmesi kitle artsa da artmaz çünkü bu içerikleri normalde de hiç kimse izlemiyor zaten. isterse berkcan güven yönlendirsin bir kişinin beat yapma derslerini milyonlara izletemezsin çünkü çoğu insan bunlarla ilgilenmiyor, ilgilenen kesimler izliyor bu videoları, bu kesimlerde 1000 kişi arasında 10 kişi falandır herhalde. bu videoların alacağı max izlenme 10k civarı olacaktır. büyük kitlelerin bu tarz videolarda değil röpörtajlarda ve yapacağımız compilationlarda etkisi görülebilir. sen de o açıdan haklısın içeriklerimize yazık oluyor ama bu ülkede hiphopun rap kısmı ilgi görüyor sadece diğer dalları bizim ülkemiz için fazla nişler.
    mertd
    27/4/2020 20:15 ~ 28/04/2020 3:25
    heart_plus : 9 stat_minus_2 : 0 


  4. kendi yağımızda kavrulduğumuz sürece sözlükten çıkan işler sürekli yerinde saymaya devam edecek sevgili mertd biraderim. fl işi, yeraltı sohbetleri, sprey kutusu, röportajlar ve dahası... bu içerikler kendi yağında kavrulmayı hak etmiyor. benim şahsi düşüncem bu yönde. ilk entrymde belirttiğim gibi kayıt şartlarında yapılan ufak değişikliklerle troll ve algıya gelen yazarların önüne geçebileceğimizi düşünüyorum. tabi elbette bu benim fikrim. :)

    sevgiyle, selametle kal.

    edit: imla.
    anonim
    27/4/2020 20:46 ~ 27/04/2020 20:47
    heart_plus : 1 stat_minus_2 : 0 


  5. sözlüğün aktif olmasında bir problem bence yok ancak sözlük kullanıcı sayısı artacaksa bu bir anda pik yapar gibi değil zaman içinde artmalı, böylelikle sözlük kullanıcısı genel profili de belli bir seviyede olur. uzun vadede bol'un yararına olur. bol sözlük şu yıla kadar kademeli ve dengeli büyüme izlediği ve düzgün moderasyona sahip olduğu için şu andaki konumunda, temelleri oturmuş gibi gözüküyor. bendini çiğner gibi yeni kullanıcı akınının olması (ancak esas faktör magazin faktörü) mertd'nin dediği gibi önceki günlerdeki saçma sapan başlıklara, anonim entrylerin suistimali gibi olaylara ufak çaplı olsa da neden oldu. yarın da bütün sosyal medyanın genel problemi trollerle uğraşmak zorunda kalınabilir. yoksa gelen gelsin bu site benim babamın malı mı amk?

    anonim
    27/4/2020 21:09
    heart_plus : 1 stat_minus_2 : 0 


  6. sözlükte gif gömme var mı? olsa güzel olurdu...
    mertd
    28/4/2020 13:40
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 


  7. arkadaşlar aktiflik ve popülasyon ile ilgili derin entry'ler okudum, sade bir anlatım ile ben de fikrimi belirtmek istiyorum.

    Öncelikle popülasyonun artması kesinlikle ama kesinlikle kaliteli düşürür çünkü bu kültüre kendini uzun zamandır adamış,kültürü benimsemiş, kültür için bir şeyler yapmış, zamanından vermiş insanlar ile bir aradayız. Bu durum aslında bol'un çok iyi bir özelliği ve ben de sırf bu yüzden yazmayı çok seviyorum çünkü girdiğim entry'i okuyan insan onu bilerek bana cevap veriyor ya da başka bir bakış açısı katıyor.

    popülasyonun çok olması, bizim popüler olmamız, portal için kısa süreli kar gibi görünse de uzun zamanlı çok büyük zararlara sebep vereceğini düşünüyorum.
    ah bir bilsen dilim donse neler diycem
    28/4/2020 16:05
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 


  8. zaten sınav toplumu değil miyiz? koyun çaylaklık incelemesine on tane kıyı köşe kalmış önemli bilgi sorusunu, bilgileri bilen ve sözlüğe gerçekten katılmak isteyen kişiler zevkle çözecektir. çözmeyen - uğraşmak istemeyen de s***ir olur gider. mevzu kaliteyi korumaksa düşünülebilir bence hem bot hesapların önüne geçmek için yararlı olur.
    redangell05
    28/4/2020 20:13
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 


  9. sözlükteki başlıklar gündem, konudışı, soru olarak ayrıldıktan sonra birçok eski başlık bu ayrımın dışında kaldı. şimdi olsa konudışı sekmesine girecek eski başlıklara yazınca direk 'gündem'e düşüyor. bu karışıklığı önleme gibi bir imkanınız var mıdır?
    anonim
    29/4/2020 02:23
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 


  10. @645 dostum sorunlu tipler çıkarsa engellenir sözlükten çok iyi insanların da geleceğine inanıyorum çünkü bir çok dinleyicinin sözlükten haberi olmadığına inanıyorum
    ben mestefeden görüp gelmiştim malesef reklam vermek duyurmak önemli instagram sayfaları derken boş fan sayfaları değil de cidden bu kültürü seven işini güzel yapan insanlar var isim vererek reklam yapmayayım şimdi kısaca daha kalabalık olabiliriz yoksa gece 10 15 kişi aktiflikle kendi yağımızda kavruluruz ne kadar iyi bu bilmiyorum

    edit:sadece mobil sürüm gelse bile aktiflik 2 3 katına çıkar çünkü sürekli pc başında olmuyoruz ama telefon hep elimizde
    ritalin
    30/4/2020 09:00 ~ 30/04/2020 9:18
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 


  11. parçalar için başlıklar açılırken mc seçme ya da listede yoksa mc ismi girme seçeneği olsa, böylece entryler birbirine karışmasa. tek bir mc ismi değil tabii toplu featler de düşünülünce bu sayı yükselebilir. hem sözlüğün daha derli toplu olması için hem de seo için daha iyi bir hamle olabilir. örn: sıkı dur (saian parçası), sıkı dur (anıl piyancı, ben fero parçası) gibi.

    son günlerde sıkı dur ve alev alev başlıklarında bu sorun özellikle dikkatimi çekti.
    anonim
    7/5/2020 08:21
    heart_plus : 2 stat_minus_2 : 0 


  12. @vok,

    sözlük açıldığında çaylaklık sistemi yoktu, üyelik açmak istediğinizde doğrudan yazar olarak giriş yapabiliyordunuz. 13 ağustos 2016 bol sözlük çaylaklık referandumu sonrası sözlük yazılımı çaylaklık konusunda geliştirilerek çaylaklık sistemini devreye aldık. hatta bir dönem, bir grup yazar arkadaşımızın da katkısıyla ve önerisiyle türkçe rap ve hiphop tarihiyle ilgili yer yer eğlenceli, yer yer zor soruları içeren bir quiz hazırlandı ve üye olmak isteyenlere bu soruları yönelttik uzunca bir süre, ve bu süre zarfında aylarca sözlüğe yazar olarak kabul edebildiğimiz insan sayısı bir elin parmağını geçmedi.

    daha sonra daha aktif moderasyon uygulamaya başladığımızda; 10 entry'li çaylaklık limitini dolduranların moderasyonun onay paneline düştüğü klasik çaylaklık sistemini uygulamaya devam ettik. son olarak da covid-19 salgını nedeniyle başlayan karantina şartlarını değerlendirerek, moderatör arkadaşlarımızın "herkes evinde daha çok vakit geçirmeye başladı, biz de biraz daha zaman ayırabiliriz sözlüğe" demeleri üzerine nisan ayının ilk günlerinde çaylakların moderatör paneline düşme limitini geçici olarak 5 entry'e indirdik.

    güncel durumda sözlük istatistiklerine göre son durumda:

    aktif yazar sayısı : 1653
    çömez yazar sayısı : 1075

    bu şartlar altında çaylak rezervini eritip sözlüğe aktif yazar olarak kazandırmak da bu noktada doğru olandı. moderasyon aktif denetimi sürebildiği ölçüde bir süre daha bu şekilde devam etmek sözlükteki aktiviteyi korumak adına en doğru tercih olacaktır.

    diğer konularla ilgili içerik desteği için fikirsiz ve hayatitelgeler ile iletişimde kalabilirsiniz.
    admin
    8/5/2020 12:05
    heart_plus : 2 stat_minus_2 : 0 


  13. rusça karakterler desteklenmiyor sanırım. rusça parçaların başlığını giremiyoruz
    hepsi nick fakirligi
    8/5/2020 20:56
    heart_plus : 1 stat_minus_2 : 0 


  14. Kabaherif'e katılıyorum. Anlam ayrımı özelliği gelebilir. Salt şarkı ismi değil, başka kavramlar da çakışabiliyor
    anonim
    8/5/2020 22:17
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 


  15. https desteği olsa güzel olurdu. yıl 2020 hala http ile login bilgileri gidip geliyor . en kötü ihtimalle let's encrypt kurulabilir servera
    pcislocked
    11/5/2020 18:31
    heart_plus : 1 stat_minus_2 : 0 


  16. birini engellediğin zaman onun entrylerini görmeye devam ediyorsun. bence bu düzeltilmeli engellediğin kullanıcının entrylerini görmememen lazım ekşideki gibi.
    icantresist
    12/5/2020 00:48
    heart_plus : 4 stat_minus_2 : 0 


  17. Belki hiçbirimizin aklına böyle bir şey gelmedi/gelmiyor ama ekşi Sözlük'ten adamın biri şifremi unuttum butonu istemiş. Harbi niye böyle bir şey yok, unutsak şifremizi giremeyiz.

    www.eksisozluk.com
    alche
    12/5/2020 00:52
    heart_plus : 2 stat_minus_2 : 0 


  18. unutan adam boş adamdır. siktirsin boş sözlük'e. burası bol sözlük.
    650 gayme maas
    12/5/2020 00:54
    heart_plus : 1 stat_minus_2 : 1 


  19. başlık içi arama.

    uzun bir başlığa entry gireceğim sırada bahsedeceğim şey daha önce konuşulmuş mu diye merak ettiğimde tüm sayfaları taramak zor geliyor. bunun için başlık içi aramanın gerekli olduğunu düşünüyorum.
    anonim
    19/5/2020 10:43
    heart_plus : 8 stat_minus_2 : 0 


  20. mobil framede arama kutusuna bişey yazınca enter tuşuna bastığımızda başlığı açmıyor. getir tuşuna basmamız lazım. önceden olmuyordu. düzeltilirse güzel olur.
    anonim
    23/5/2020 17:01
    heart_plus : 1 stat_minus_2 : 0 


  21. Sayfalar: |<  << >> >|

    fb | twt | youtube | insta | spotify | anket | uyarı | devlog

    bol'da yer alan içeriğin doğru veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemektedir. burada okuduklarınız sizi dehşete düşürürse türkçe rap ansiklopedisine de göz atmayı deneyebilirsiniz.
    hukuka aykırı olabileceğini düşündüğünüz içerikler titizlikle incelenip gereği düşünülmektedir. sözlüğü reklamsız görüntülemek isterseniz üye girişi yapabilirsiniz. soğuk içiniz.

    rastgele gururlarımız: