geeflow - bol sözlük

geeflow



başlık no:691 okunma:15442



Sayfalar: |<  << >> >|

  1. geldim aydan şarkısında yazmıştım karikatür gibi bir adam diye. sonra bir şey oldu ve ben o şarkıyı sevmeye başladım. geeflow'un bölümünü sevmeye başladım tabii ki, yoksa sirhot abimiz elli kere okuduğu verse'lerden birini okumuş.

    sonra diğer şarkılarını da dinledim. gerçekten flow'u çok iyi. hatta anonim bir arkadaş yazmış, kırık türkçesiyle bir çok rapçiden daha iyi flow'u var diye. kesinlikle katılıyorum. fakaaat. abi o diriliş 15 temmuz 2016 şarkısı nedir allah aşkına ya? padişahım çok yaşa falan diyorsun. şarkıyı dinlerken baştan sona güldüm. gerçekten hiç demedin mi kendine ben napıyorum diye? 15 temmuz, hepimiz için önemli bir tarih. siyasi yönden kullanılmaya çalışılması ise yanlış. o gece çıkanların hepsi akp'li de değildi, osmanlı yanlısı da değildi. ya osmanlı yanlısı olmasını da geçtim, padişahım çok yaşa nedir? şimdi padişah gelse senin için tiz kellesi vurula fermanı verir, ağzını bile açamazsın.

    öyle garip bir durum işte.
    oldiesbutgoldies
    26/12/2019 14:13 ~ 14:16
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 




  2. Çomar.

    Bu kadar tanimlama yeter
    anti matter
    26/12/2019 14:37
    heart_plus : 3 stat_minus_2 : 0 


  3. ilahi
    anonim
    26/12/2019 14:51
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 


  4. flow radyo yayınını izledikten sonra sempati duymaya başladığım rapçi. önceden de dinlemiyordum, bundan sonra da açıp dinlemeyeceğim. neticede müziği hitap etmiyor. dini ve siyasi görüşlerine de zıt düşüyorum. ancak bunca zaman kendisinden nefret ettiğim için beni utandırdı. içinden amma dirayetsiz adammışsın birader diyenler olabilir, ben de sadece izleyin şu yayını diyorum.
    thuglove
    15/1/2020 23:47
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 


  5. Rapiyle ilgili yapacağım tek yorum bütün gurbetçi rapçilerin tarzını birbirine benzettiğim olabilir. Ama fena değil bence. Abartıldığı kadar kötü değil.

    Abartılmasının sebebinin de açık ve net siyasi görüşleri olduğunu düşünüyorum. Mesela sol içerikli parçalar yapsaydı bu kadar üstüne gelinmezdi adamın. Açık ve net.
    Şarkısını dinledim. Kimseye öyle alım şahım bir hakareti yok.olsaydı da umrumda olmazdı. Oğlunu terör örgütüne kaptıran annelerin direnişine selam göndermiş ve bu kötü bir şey değil.
    En azından birileri yıllardır insanların kanını emen ama nedense görmezden gelinen terör olaylarından bahsetmiş.
    Dış güçlerin ekmeğine yağ sürmeyelim demiş.
    Bunların hiçbiri kötü, ayrıştırıcı söylemler değil.
    Şarkının sanatsal yanı tartışılır. Zaten gördüğü ilgi de susamam'ın yanından geçemez.
    Ama susamam şarkısı da mesaj olarak yoğun ama sanatsal olarak abartılmış bir şarkıydı şahsi görüşüm.sol taraf beni pek sarmasa da verdikleri mesajlar iyiydi. Ama mesaj iyi olduğu için ve bol bol milyon dinlenen insanlar bu projeye dahil olduğu için yoğun bir ilgi gördü. Ama mesajı içinden çıkarıp atsan geriye pek bir şey kalmıyor. Gerçekten kaç kişi her gün bu şarkıyı dinliyor bilmiyorum.
    Sonuç olarak iki şarkı da iki farklı uç. Ben ikisinin de Türkçe rap'te olmasına karşı değilim alenen terörist övmediği sürece
    beğenilir beğenilmez. Herkesin bir görüşü var. Ama birileri görüşünüz karşı çıktı diye de adama hakaret etmek bence hoş bir davranış değil
    anonim
    16/1/2020 10:27
    heart_plus : 2 stat_minus_2 : 1 


  6. kimseye siyasi görüşünden dolayı çomar demem. herkesin siyasi görüşü kendisini ilgilendirir. fakat yaptığı rapi hiç beğenmiyorum. defkhan olmasa muhtemelen tanımayacağım bir isimdir kendisi. ne diyim yolu açık olsun.
    anonim
    17/1/2020 03:15
    heart_plus : 1 stat_minus_2 : 0 


  7. @46 terörden, dış güçlerden bahsetmek evet kötü değildir ama iş değildir. şu adamın söylemlerini hangi akla hizmet elinden geldiğince zulme karşı duran rapçilerin söylemleriyle bir tutarsın. ezilen tarafın yanında durmak ile zalimin yanında durmak bir mi? susamam şerefli bir projedir, para karşılığı hırsızlara övgü dizmekle karşılaştırmak eğer kötü niyetli değilsen şaşkınlıktır. bugün sıradan bir vatandaş susmazsa ya aç ya da hapiste. liriklerinde muhalefet olacaksa (ki bence rapçiye vazifedir) bunu göze alırsın. geeflow'un geveledikleriyle de işte terfi veya ihale falan alabilirsin. ama mesele halkın yanında durmaktır, söylenemeyenleri söylemektir. yoksa teröre lanet, faiz lobisi bilmem ne körler sağırlar birbirini ağırlar.
    feci
    5/5/2020 18:01 ~ 05/05/2020 18:04
    heart_plus : 1 stat_minus_2 : 1 


  8. asla tahammül edemiyorum bu adama ya
    akbilci
    5/5/2020 20:05
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 


  9. sahura kajmer.
    anonim
    5/5/2020 22:58
    heart_plus : 2 stat_minus_2 : 0 


  10. sordum sarı limonhaze'e pardon çiçeğe olacaktı
    anonim
    6/5/2020 18:49
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 


  11. "terörden bahsetmek iş değildir"
    -terörden bahsetmek neden iş olmuyor bir açıklar mısın?
    Yıllardır her türlü "katliam" anılırken Bu topraklarda katledilen çocuklar, kundaktaki bebeklerden bahsetmek neden iş olmuyor?
    Yıllardır bitirilemeyen ve insanları koydukları bombayla, mayına katleden teröristler yurt dışına halen "Türkiye bana işkence ediyor" diye kaçıyor. Ve bu yara hala kaynıyor. Ama bu insan ondan bahsederken bu "iş" sayılmıyor. Ne güzel memleket.
    Her rapçi iktidara muhalefet olacak diye bir kaide yoktur. Ben geeflowun para almasa da farklı konuşacağını düşünmüyorum. Gayet efendi insan.
    Halk dediğiniz insan sadece sol görüşten oluşmuyor.
    Bu ülkede bir partiyi 18 yıldır iktidarda tutan toplumun adı da halk.
    Ama amacım iktidar mı muhalefet mi haklı tartışması yapmak değildir.
    Sadece neyin konuşulacağını başkası karar veriyorsa bu zaten başlı başına faşizmdir. İktidarı bu bakımdan eleştirip, bu insanın dikkat çektiği sorunları söylemesine öfkelenmek de faşizmdir. Üzgünüm.
    Adam yanlış bir şey söylemiyor. Ama paralı ama parasız.
    Terörden çok yakınları zarar görmüşbir insan olarak söylüyorum bunu.
    Sırf solcu değil diye linç yemeyi haketmiyor bence
    anonim
    6/5/2020 21:10
    heart_plus : 1 stat_minus_2 : 1 


  12. Yahu mesele sağ sol meselesi mi? Sağ sol mu kaldı amına koyduğum yerinde? Susamam'a nispet olsun diye şarkı yapmadı mı bu herifçioğlu? Susamam iyidir kötüdür onu geçiyorum yanlış bir şey söylendi mi şarkıda, söylenmedi. Peki sırf susamam'ı yapan elemanlar muhalif diye böyle bir şarkıyı yapan adamın nesini savunacaksınız ki? Terörden bahsedecekse ayrı bir şarkı yapsın, iktidarı yalayacaksa ayrı bir şarkı yapsın.

    Haa gelelim iktidarı savunuyor diye laf edip edemeyeceğimize, megri megridir bereber yürüdük biz bu yollardadır ergenekon kumpasıdır sırf bir belediye için öcalan'a mektup yazdırılmasıdır osman öcalan'ın trt'ye çıkarılmasıdır girmeyeceğim. Girersem çıkamam. O bizi kıskanan(benim değil iktidar destekçilerinin iddiası) almanya corona için 500 milyar euroluk paket açıklarken biz halktan para dilenelim, doğru dürüst maske dağıtamayalım,(dağıtamadığımız maskeler de filtreli falan değil he bildiğin çay poşeti) net bir sokağa çıkma yasağı ilan edemeyelim, hatta para babaları batmasın diye amına koyduğum avm'lerini açalım. 20 yıldır ülkeyi yöneten, 5 yıldır padişah olan insan bize 3-5 ay bakamasın. Ee bunu savunan bir insana ben nasıl saygı duyayım, daha o kadaar çok şeye girmedim ki, yeri değil. Zaten konuşmaktan bile korkar olduk.
    anonim
    7/5/2020 00:14 ~ 07/05/2020 0:16
    heart_plus : 5 stat_minus_2 : 0 


  13. koltukgenerali iyi bir arkadaşımızdı. kendisine gelecek hayatı için sivilri'de başarılar diliyorum. soğuktur...
    anonim
    7/5/2020 00:19
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 1 


  14. Mevcut hükümet bunları yaptıysa mevcut hükümeti destekleyene saygı duymam demek istedim. Kol kolalık bir durum yok, başkasının dolmuşuna binmeye gerek de yok. Katil dediğin hdp ise sokmasınlar seçime, her şeyi yapmaya güçleri var. Chp'nin ülke yönetimine bir etkisi mi var? Yarın bir gün iktidar olurlarsa o zaman bakarız, nedir ne değildir. Şu an ne söylense boş, ortada icraat yok. osman öcalan'ı trt'ye 4 yıldır bütün siyasetini chp'yi terör destekçisi olmakla itham etmek üzerinden kuranlar çıkardı.
    anonim
    7/5/2020 00:37
    heart_plus : 1 stat_minus_2 : 0 


  15. yanlış meslek seçmiş imam falan olsana dayıcım sen ya da ilahi falan yapabilirsin müzik yapmak istiyorsan çok terso bu kültür sana
    karakteri iyidir kötüdür o beni bağlamıyo dinleyici olarak yorumum yaptığı müzik tırt
    ritalin
    7/5/2020 04:51
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 


  16. öncelikle, aga bırakın bırakın şu silivri muhabbetini artık ya korkuyu daha fazla beslemenin ne anlamı var, adam hakaret de etmemiş kimseye.

    @51 şu yazdıklarına komple katılmıyorum, o kadar yazmışsın ama elle tutulut bir harf yok, komple yanlış. adam avrupa'ya pazarlayacağı bir iş yapıp, ingilizce veya almanca olur, terörden bahsetse desteklerim, helal derim. ama evet türkçe bir şarkı yapıp teröre lanet okumak iş değildir. dediğim gibi bunlar veya iktidar yanlısı söylemler zaten herkesin rahatça dile getirebildiği şeyler, iş değil. ama öte yandan daha önce görülmemiş bu haksızlıklara, bu yolsuzluklara, bu yoksulluğa sesini çıkaramayan milyonların sesi olmak var. al burada bile görüyorsun insanların ne kadar korktuğunu, haklılar da korkmakta, ben de korkuyorum moruk. bu korkuya rağmen susmayan rapçi ile para karşılığı zalimlere övgü düzen bir tutulamaz. ve evet böylesine bir zulüm varken bu işin ruhuna birazcık dahi değer veriyorsa her rapçi bu iktidara muhalif olacak diye bir şey var.

    ne sağı, solu moruk. ideallarenden konuşabilecek durumda değiliz devletin bütün kurumları baştan aşağı çürümüş haldeyken. halkın akp'ye verdiği oya saygı duymuyorum zaten. ama verdiği emeğe saygı duyuyorum; köpek gibi çalışıp karşılığını alamamasına, yine aç kalmasına öfkeliyim. hayat boyu sınavdan sınava savrulmuş ama işsiz kalmış gencin yıkılan hayallerine saygım var. bu ülkenin vaat ettiği tek şey fakirlik olan çocukların geleceğine saygım var, çocuklara avrupa vatandaşlığından başka hayal kurduramayanlara öfkeliyim. önüne gelen de bir yerinden faşizm tanımı uydurmasın arkadaş.
    feci
    7/5/2020 07:17 ~ 07/05/2020 7:21
    heart_plus : 1 stat_minus_2 : 1 


  17. maalesef gereksiz bir mcdir.
    anonim
    7/5/2020 11:13
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 1 


  18. Her ne kadar @li konuşmalar yasaklandıysa da ve gerçekten uzadıkça görüntüyü bozuyorsa da eleştirilere cevap vermek zorundayım o yüzden şimdiden özür diliyorum yönetimden.

    @48 neden bir tutmayayım? Türkiye terörden daha mı az acı çekti? Yıllardır gencecik öğretmenlerin, memurların katledildiği, burası bizim toprağımız diye askerlerimize savaş açan bir terör nasıl oluyor da kadına şiddet konusundan, basın özgürlüğünden daha önemsiz oluyor?
    Susamam sence şerefli bir proje olabilir. Bence şerefli bir proje falan değildir. Şahsi görüşüm
    Ha şerefsiz proje de değildir. Elbette geeflowun ki de şerefli ya da şerefsiz bir proje değildir.
    Her iki taraf da kendi gözlerinde bir şeyler görmüş ve yayınlamış bunda anormal bir durum yok.

    @53 susamam'a nispet olsun diye şarkı yapmış olsa bile geeflowun ağzından susamamdaki konular gereksizdir diye bir konuşma duymadık. Madem ülkedeki meseleleri anlatıyorsunuz neden terörden bahsetmiyorsunuz tarzı bir eleştirisi oldu şarkıda. Herkes herkesi eleştirebilir. Ayrıca iki taraf da güzel şeylerden bahsediyorsa birbiriyle yarışabilir.

    Ek olarak megri megri konusu zaten derin bir konu. Uzun yazarak sıkmak istemem zaten uzun. Pkk konusunda sağ-sol dahil hiçbir tarafın masum olmadığını biliyoruz. Ama bir tarafın pkk sempatizanlığını yumuşatmak için "sen de yaptın" şeklinde savunması da bir o kadar düşündürücü.
    İki taraf için söylüyorum bunu. Zaten ülkeye bakarsak iki tarafa bölünmüş vaziyette. İki taraf da kendini şerefli başkasını şerefsiz görecek kadar gözleri kararmış.

    Diğer girince ek olarak:
    Sevmemek tercihtir ama başkasını seven insana saygı duymazsan işte burayı ortadoğuya çevirenlere biri de sen olursun. Fikir özgürlüğünü savunan bir partide başkasına tahammül edemiyorsan sıkıntı büyük. İmamoğlunun daha dikkatli takip etmeni öneririm bu konuda. Senin nefret etmek için yeterince sebebin olabilir ama karşı tarafın da var. Nefret ederek, savaşarak pozitif bir sonuç elde edemezsin.

    Son olarak @57 keşke o kadar kolaydıysa bahsetselermiş 2-3 saniye diyorum.
    Ama "biz zoru severiz bu ne ya öh!" diyip bahsetmediler sanırım.

    Saygı konusunda sözlerim senin için de geçerli. Sen karşı tarafın vatan haini olduğunu düşünüyorsun onlar senin.
    Bu kafayla ülkenin ortadoğuya sayılmasına şaşırmıyorum artık

    Ne ara tahammül yeteneğimiz kaybettik buna şaşırıyorum gerçekten. Ben ak partinin de CHPnin de düşmanı değilim. Bu yüzden rahatça göte göt diyorum hepsi bu.
    anonim
    7/5/2020 14:15
    heart_plus : 1 stat_minus_2 : 3 


  19. @59 yine uzun uzun yazmışsın ama yine komple yanlış. ak parti yazmandan belli arkadaş. ve evet akp ile chp'yi de bir tutamazsın. umarım ülkenin durumundan kılıçdaroğlu'nu falan sorumlu tutan utanmazlardan değilsindir. muhalefetteki bir parti ile 18 yıldır iktidarda olup ülkeyi itibar, ekonomik, ahlaki her anlamda çökerten, devletin tüm kurumlarını yok eden bir partiyi bir tutamazsın. rap konuşurken bu muhabbetlere de çok çekilmek istemiyorum, yeri burası değil diye değil. biz, sizin gibi fikirlerimizi rahat rahat ifade edemiyoruz diye. buraya yazarken dahi bin kere düşünüp tartmak zorundayız, akp türkiyesi burası diye.

    imamoğlu benim için bir kanaat önderi falan değil, neye dayanarak benim hakkımda çıkarımlarda bulundun bilmiyorum. pkk sempatizanlığı vs muhabbetleri nereden çıktı onu da bilmiyorum ama umarım beni böyle bir şeyle itham etmiyorsundur. susamam'da terörün bahsi geçmemesi konusunda şuraya yazdığım entry'yi bırakayım:
    (#221054)

    edit: o çıkarımları koltukgenerali için yapmışsın, ben üstüme almışım.
    feci
    7/5/2020 14:48 ~ 07/05/2020 15:43
    heart_plus : 2 stat_minus_2 : 1 


  20. @60 ak parti dememin senin için sakıncası nedir özetleyebiliriz misin? Ayrıca senin de yazdıkların bayağı uzun ama benimkiler takılnışsın komik bu.
    Birisi çıkıp söylesin allasen burası özgür bir platform değil mi? Ben geeflowu destekliyorum diye niye iş ak parti CHP olayına döndü?
    Ayrıca ben Akpye dair bir övgü ya da yergide bulunmadım. Ama neden biri CHP yazarken sorun olmuyor da ben ak parti ya da AKP yazarken oluyor. Bu ülkenin adı chpistan mı anti akpartiye mi?
    Ben kimseye şahsen terörist falan demiyorum. Siz sadece o şekilde alınganlık gösteriyorsunuz. Umarım tipik manipülasyonlara dönüşmez.
    Çünkü birazdan konu bilgedede ak parti dedi beni silivriye hapsetti şu an hapisten yazıyorum gibi saçma sapan bir şeye dönüşecek diye hissediyorum

    Yazdıklarımı anlamaman çok üzücü. Ama senin için yanlış olması başkası için yanlış olduğu anlamına gelmiyor. Yanlış görüyorsun ki benim yolumdan yürümüyorsun ve ben sana niye yanlışsın diye hesap sormuyorum. Benim sorunum değil çünkü.
    Ben de seni yanlış görüyorum ki, senin yolundan yürümüyorsun. Böyle bir zorunluluğum da yok.
    Bence konu geeflowu ve susamamdan, ve hatta toplumsal sorunlardan ak parti ve CHP kavgasına döndü. Her ne kadar ak partiye nefret kusdanız da ben kendime yakışanı yapıcam ve hiçbir partiye nefret falan kısmicam.
    Bu kısır muhabbetin içinde daha fazla olmak istemiyorum sakıncası yoksa zaten @li entryleri ben de sevmiyorum şimdi aynı yanlışı da uzatmayalım sevgili yazar.
    Sen kendi yoluna ben kendi yoluma.
    Sen geeflowdan nefret ediyorsun ben nefret etmiyorum. Herkes kendi kalbinin ekmeğini yer.
    anonim
    7/5/2020 17:14 ~ 07/05/2020 17:17
    heart_plus : 1 stat_minus_2 : 1 


  21. Sayfalar: |<  << >> >|

    fb | twt | youtube | insta | spotify | anket | uyarı | devlog

    bol'da yer alan içeriğin doğru veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemektedir. burada okuduklarınız sizi dehşete düşürürse türkçe rap ansiklopedisine de göz atmayı deneyebilirsiniz.
    hukuka aykırı olabileceğini düşündüğünüz içerikler titizlikle incelenip gereği düşünülmektedir. sözlüğü reklamsız görüntülemek isterseniz üye girişi yapabilirsiniz. soğuk içiniz.

    rastgele gururlarımız: