art arda (bkz:
sokak güvercini) - (bkz:
o) - (bkz:
gökyüzü) - (bkz:
reenkarne) - (bkz:
serseri bey) - (bkz:
varosh) ve (bkz:
bilmeyen mi var) parçalarını yayınlaması benim için hala çok etkileyici. bunlar yayınlanmaya başladığında 2018'te çocuktum o yüzden çok havalı geliyordu bana. Çok stilistik ve karizmatikti ve şu an tekrar dinlerken de görüyorum ki gerçekten iyi bir kalemi varmış. ne varsa (bkz:
karnım aç) diye bi şarkı çıkarmasından sonra oldu. insanlar şarkının ismiyle dalga geçtiler ki haklılardı harbiden 2-3 yıl boyunca ne kadar zor yollardan geçtiğini anlatarak kitle yapmış bir adam tekrardan aynı şeyi bu kadar açık bir isim ile yayınlayınca çok tepki gelmişti. "kendini tekrar ediyor" "yeni şeyler denemeli" eleştirileri arasında dünyanın en tembel kapaklı şarkı dizini olan oksmrn albümleri çıktı, içindeki tek iyi iş vardı o da çalıntı çıktı ve açıkçası o saatten sonra bir daha yeni çıkan stabil şarkılarını dinlemedim.
çok kişisel geçmişimi anlatan bir entry oldu ama stabil'in en ağır fanları ergenlerden oluşuyordu ve gerçekten güzel müzik yaparken buna bir çocuk/ergen olarak şahit olmuş birisinin bakış açısının değerli olduğunu düşünüyorum. imajının üstüne daha sanatkar bir kişilik katabilseydi bugün çocukluk kahramanlarımdan biri olarak anabilirdim, yazık oldu.