urbn

#438056 - bu entryi ortalama 198 saniyede okuyabilirsiniz.
  1. 1- tepki sizden gelenleri dinliyor falan filan diye dört koca yayın yapıldı. bu yayınlarda dinlenen işlerin çoğu fostu eyvallah, lakin bu fos işlerin çoğu -kulağı olan herkes bu konuda hemfikir olacaktır- bu yayınlanan parçalardan iyiydi yine de. onu da geçtim, güzel işler vardı. tepki hype yapıp "ben bu çocuğu hemen arıyorum kanka, bu çocuk müthiş kanka, adana'dan her sene bir isim çıkıyor kanka" falan demişti, bir çocuğu canlı yayında aramıştı falan. hani, nerede o çocuk?

    2- uzi'nin, motive'nin falan da daha önce yayınladıkları işleri vardı elbette, lakin maksimum 1-2 işleri vardı ve bu işleri yayınlamalarının üstünden çok sene geçmeden hemen label'a alınmış, sıfırdan kendilerine bir imaj yaratılmıştı. kimera, dianz falan, bunlar zaten bilinen isimler. iyi kötü senelerdir yayınladıkları işler var. kimsenin umursamadığı işler hepsi. şimdi oturmuş stillerini de bir kenara bırakıp saçma sapan parçalar yapmışlar -ki bu parçalara dair yorumumu da az sonra yapacağım-, iyice komik bir durum çıkmış ortaya. bu adamlar kelimenin hiçbir anlamına göre newcomer sayılamazlar, neden böyle bir lineup yapıldı?

    3- parçalar gerçekten çok kötü. öyle böyle değil, harbiden rezalet. geçen spotify sikko bir türkçe rap parçası çıkardı önüme, "erasmus'ta türk kızı gibiyim, her gece s...şiyorum" falan gibi sözleri olan rezalet bir işti. o bile bunlardan iyiydi. hayır onu da geçtim, asıl ana problem başka. azıcık kulağı olan ve tepki'nin kalemini bilen herkes şunu anlamıştır diye düşünüyorum: bütün parçaları tepki yazmış. hepsi tepki'nin kaleminden çıkmış.

    abi, yapma şunu. ne olursun yapma yani. çocukları güya almışsın yanına, yalandan parça yaptırmışsın ki hiçbir parçanın çocukların tarzıyla alakası dahi yok. bari sözlerini sen yazma. ruby'de falan da yaptın aynısını, gördük ne olduğunu. tırt bi reggaeton parçası bile yazamıyorlarsa bırak zaten bir kariyerleri de olmayıversin; ne bunlardan sana bir hayır gelir ne de senden bunlara. ne yapıyorsun gözünü seveyim?

    4- "herkese ters yapalım, eleştirileri hiç takmıyormuş gibi görünelim" muhabbetleri sadece dinlenmeler iyi gidiyorsa okey bir durum. bütün debut parçalarını toplayınca milyon dinlenme yok. 100k dinlenmeyi geçen tek parça tepki'nin yayınladığı. bütün yorumlarla hunharca kavga halinde tepki, kimera, dianz ve diğer labeldaşlar. berbat bi görüntü. laf yarıştırmayın insanlarla çocuk gibi. bu şekilde yürümez, antipati uzun süreli ün getirmez güzel abim.


    5- hazır dinlenme demişken, küçük boyutlu iş lakin az da olsa bot atmışsınız. piyasada buna "denizyıldızı metotu" deniyor, "bir denizyıldızını denize geri attım, ona bir yaşama şansı verdim" muhabbetinden gelen bir terim. 30-40k civarı ekstra görüntülenme sayısı getirecek kadar bot atıp algoritmanın gözüne sokmaya çalışıyorsun şarkıyı, sonra organik rakamlar gelirse geliyor. gelmemiş. 10k'dan minicik vakitler içinde 50k'ya çıkan işler 60k bandında kilitlenmiş gibi duruyor.

    (arada tepki'nin tırto uzi diss'ine de bot atılmış bu arada, kavganın harlı olduğu dönemde gördüğü görüntülenme sayısının neredeyse üç katını 1-2 gün içinde görmüş. hadi ya?)

    7- tepki, aga 40 yaşındasın. papi chulo'nun türkçe versiyonunu yapmak için oldukça berbat bir yaş bu. sonraki projen ne abi, ragga oktay'la ortak albüm yayınlamak mı?

    sonuç: tutmaz.

    +dragunov

    3/6/2024 12:04 ~ 03/06/2024 12:07
        heart_plus : 5 stat_minus_2 : 0