son bir yıldır fark ettiğim khont aslında trap sektörünün joker'i. birilerine sataş, cevap verirse senden iyisi yok. yeni şarkının reklamı için bunu kullan. şehinşah'a sataştı, cevap gelmedi. alınmış birileri dedi, yine cevap gelmedi. adam sadece storylerle dalgaya alıyor.
khont ve joker'in en benzeştiği nokta context bağlılığı. eskiden olan tarza aşırı bağlılar. amerika'da eski trap context'i biteli çok oldu. artık traphouse culture contextlerine bağlı olmayan işlere trap demeye başladılar çünkü o context kuşaklarla değişti. gucci mane'in trap kültürü artık kalmadı. buna en güzel örnek 2000'lerin başında rap'in context'i 50 cent'in yön verdi gangsta rap'e dönmüştü. kanye west gelip 808s & hearthbreak ile bu algıyı kırdı. bir çok kişi 'rap bu mu rap değil bu! rap kültürünün değerlerine uygun değil' diyerek linçlediler. bugün o albümün yarattığı çocuklar drake, j.cole, post malone, lil uzi vert, asap rocky, juice wrld(rip) yeni hiphop'a yön veriyorlar. context yeni jenerasyonla evrim geçirdi. bugün jack harlow bile amerikalı hiphop eleştmenleri tarafından trap kategorisinde değerlendiriliyor. çünkü o eski trap değerleri kalmadı. trap soundu kullanan her işe trap demeye başlandı. tersini söyleyene dinozor diyorlar. khont'ta aynı joker gibi yeni dünya için yaşlandı.