1- olağanüstü kötü kariyer yönetimi
2- rap'in underground olduğu zamanda prime olmak
3- rap'in popüler kültür olduğu zamanda geride kalmak
4- kötü feat projelerinde diretmek
5- ince sesli vokal yapmakta diretmek
6- dinleyici kitlesi old school track'ler beklerken abudik kubidik tarzlar denemek ve bunda ısrarcı olmak
7- potansiyelinin onda biri kadar iş yapmayarak dinleyicisini kanser etmek
8- her şeye rağmen dinleyicilerinin yeni şarkısını bir umut dinlemesi
fark olarak, hayk'ın son dönemdeki işleri açık ara daha kaliteli bence son dönemdeki sansar'a göre. ama iki herifi dinlerken de "ya neden ağzını doldura doldura sert bir şekilde okumuyosun aq" derken buluyorum kendimi. yeaahamınakoyimişte, öyle (patronun kaybedecek ne kaldı'nın sonunda söylediği şekilde)