kabullenemiyor sanırım gençliğinde yaşadığı hype ı yakalayamamasını. Çünkü o yaşında allemeden free de respect alan insan için abi bu velet büyüdüğünde neler yapacak ya demiştik şu an şarkı yapamıyor rap yapamıyor. Yakın takipçilerinin tek derdi “aga iyi bi sey beklemiyorum saçmalamasın yeter” boyutunda. çünkü beklenti cok yüksekti elemandan. ben radikal bi sekilde kariyerini sehinsah öncesi ve sonrası diye ikiye ayırıyorum. öncesi çok kaliteli olaylara girişti. hedefte, holigan albümleri, yenilmez, artz ın işine feat vermesi, hosgeldin dünya senin evin ki her sarkısı iyi olan nadir albümlerden ve bence en özeli olan ‘gece yarısı expresi’ ile playlistime girmisti. Sonrasında yarım kalan ep ile bozmaya basladı bi miktar. Devamında zehir, imza ve cennetten ceheneme gibi tam olarak asla kendi gibi hissettirmediği garip şarkılarını dinledik. khontkarın tokadı sonrası ve öncesi olarak tekrar ikiye ayırmalıyız. Khontkar makas almadan önce bunları gördük. Khontkar sonrası ise tamamen twitter rapcisi moduna girip yanladığı insanları salak argümanlarla savunup. Bu kültürün karanlık çağlarında ateşi bulan insan tavırlarına girmesi cok komik ve gülünc. yanında bulunan insanlardan daha yetenekli olduğunu ya unutmus ya da unutturulmus gibi. kendisine duyduğum saygıdan dolayı belirli sarkılarını dinlemeye ve arkadaslarla bir araya gelip sohbet arkasında açtığımız devrep hidra bölümlerini izlemeye devam edcem. umarım müzikten önemli seyler olduğunu hatırlar. Tabi bunun için önce müziğin ne olduğunu hatırlaması lazım