kolerayı twitterdan eleştiren aciz rapçiler - bol sözlük

kolerayı twitterdan eleştiren aciz rapçiler



başlık no:16465 okunma:2554



  1. piyasanın büyük çoğunluğunu oluşturan acizlerdir.

    bu arkadaşlar, bol sözlük, yo sözlük gibi yoruma dayalı mecralarda eleştirilmeyi hazmedemez, " çoluk çocuk " derler sürekli. ancak ne zaman ki bir kolera veya sagopa kajmer albümü çıkartır, hemen twitterda komik olmayan, sadece takipçilerinin, sago ve koloya ulaşma ümidi olmayan, bari mc x ile yetineyim, rt yapsın, takipçim çoğalsın diyen tiplerin kaale alacağı - twitler atmaya başlarlar.

    yok etek giymiş, yok altyapı berbatmış, yok sömürüymüş bilmem neymiş.

    bilader, eğer eleştireceksen kız çocuğu gibi twitterda yazma, git, bir parça yap, sagopa kajmer ve koleranın adını geçir. haa yok, battle yapıyorum kisvesi altında isim vermeden eleştirirsen de olmaz bu iş.

    sagopa kajmer'e diss atan kimse kaybetmedi. açık açık söyleyen hiç kimse kaybetmedi bu piyasada. fuat desen, hala koyu sevenleri var, sansar desen önde. dehşet crew falan demeyeceksin herhalde ?

    öncelikle, sagopa kajmer dediğiniz adam bu müzikte öyle ya da böyle hepinizin geçtiği yollardaki asfaltın temizliğine katkı yapan en büyük adamlardandır. ben de sevmiyorum yaptığı bazı işleri, söylemlerini. seveni var, lafım yok. eleştirimi de bir dinleyici olarak yapıyorum.

    ama sen, müzik yapan birisiysen, bu eleştiriyi müziğinle göstereceksin insanlara.

    sagopa kajmer'den daha iyi rap yapabileceğini iddaa eden bir tane rapçi var mı bu piyasada ?
    mic check'ten daha iyi beat yapabileceğini iddaa eden bir tane beat maker, prodüktör var mı bu piyasada ?

    sizin hala oluşturmaya çalıştığınız soundları adam kaç yıl önce çözdü, kullandı, bıraktı.

    sizin hırsınız koleraya değil, sagopa kajmer'e. onun çabasıyla bir yere geldiğini kabul edemiyorsunuz.

    ilk çıktığı günden bu güne kadar kendi imkanlarıyla bir krallık kurdu bu adam. sev, sevme. ama bir müzisyen olarak eleştireceksen, altı dolu şeyler yazmanı öneririm en azından.

    açıkla abi, neden boktan müzik yapıyorlar ? bir açıkla da bilelim yahu.

    herkes tutturmuş " kötü kötü " lan bence de kötü, ama biriniz çıkıp desin, açıklasın neden kötü olduğunu. ben bir dinleyici olarak " hoşuma gitmedi " deyip sıyrılırım ancak sizin bir sorumluluğunuz olmalı.

    bırakın, kendi işlerinize bakın, hepiniz yetenekli insanlarsınız. hayatı müzik olmuş bir adamı eleştirirken her şeyi bir çırpıda silip atmayın. çoğunuz o adam sayesinde başladınız bu işe, o sevdirdi.

    yalansa yalan deyin.

    biraz cesaret edin ;)
    if rap gets jealous
    25/10/2016 16:48
    heart_plus : 11 stat_minus_2 : 2 


  2. bu süper ikili, aciz rapin omurgasını yıktılar.
    ugos
    25/10/2016 17:10
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 


  3. bu rapcilere hak veriyorum aslında fakat;
    çok havada kalan şeyler söylüyorlar. hayır neden sevmediğini söyle madem, ayrıntısıyla anlat ki bilelim, görelim gerçekleri.
    direk bok gibi rap yapıyorsunuz da denmez ki. sen müziğini şahsiyetini karalarsan bi boka yaramaz senin dediklerin.

    sadece sayedar adam gibi açıkladı şimdiye dek.

    "Sen dinleyicisin. Müziğini dinle. Kimi dinlemek istiyorsan dinle. Bizim gördüğümüzü, bildiğimizi sorgulama internetten takip ettiğince."
    "Kaldı ki dilediğimi eleştiririm. Bu piyasayı hor gören, insanların emeklerini yok sayan bir çifte saygı duymak zorunda değilim, duymuyorum."

    adam gibi dedi ki, bizi hor görüyor ondan saygı duymuyorum. işte bu.

    sagopanın benim gözümde süper kahraman olduğu zamanlarda da o sürü psikolojisiyle atılan disslerden dolayı sahip çıkma içgüdüsündeydim. ben düşünerek, biraz camiayı inceleyerek, daha çok tarafsız dinleyerek anladım. emin olun şimdiki çok rap dinleyicisi sagopa fanlığından dönmedir. o yüzden direk bok gibi tarzı ucuz siyaset yapacağınıza sebebiyle söyleyin ki gözünü açmak istediğiniz dinleyicinin öyle gözünü açın.
    anonim
    25/10/2016 17:37
    heart_plus : 1 stat_minus_2 : 0 


  4. @if rap gets jealous

    enfes bir şekilde yazmışsın tebrik ederim
    pisagor
    25/10/2016 17:48
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 1 


  5. bunlardan en göze çarpan örnek dr.fuchs olacak ki 1 sene öncesine kadar barışmak için çırpınıyordu kendisi. zira bu söylemlerini şarkısına dökmeye yer mi kağıdı kalemi bilemicem.
    benim inim hiphop
    25/10/2016 18:16
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 


  6. Açıkçası katılmıyorum. Eğer bu rapciler sagopa ve koleraya yönelik şarkılar yapsa veya lirikler yazsalar bu sefer de hala sago düşmanlığından prim yapmaya çalışan veya aynı şeyleri temcit pilavı gibi ısıtıp getiren adamlar olarak eleştirileceklerdir. Su anda varolan dinleyici piyasasının oluşmasında en büyük pay sagopa ve cezaya ait,su an kendilerini sevmeyenler bile bu müziğe çok yüksek ihtimalle onları dinleyerek başladılar bu bir gerçek,ama halef selefi geçebilir-elestirebilir bence bu da makul.

    Koleranın müziğine bir kaç şarkısı dışında tahammül edemediğim bir gerçek ama tüm önyargılarımdan sıyrılıp baksam da kolokolik isimli son albüm yine kötü yine kötü. Yani cidden öyle böyle kötü değil. Yıllarca bu ikiliyi piyasada unique yapan melankolik sound da gitmiş, koleranın hep en büyük kozu olan sagopa prodüksiyonlarının bu hale gelmesiyle kel görünmüş açıkçası. Mc olsam ben de bir iki sallardım zevkine herhalde. Hele da poet gibi piyasanın karakter ve kalite olarak ağır toplarından birisinin söz hakkı kesinlikle var.
    komidine carpan serce parmak
    25/10/2016 18:37 ~
    heart_plus : 1 stat_minus_2 : 0 


  7. Gundemde olmadan gundemi olusturan insanlarin, hic gundeme gelememis insanlar tarafindan biteviye gundeme getirilmesi hadisesidir.
    Insan celiskilerle yasar, tutarlilik cok da muhim bir olgu degildir. Kaldi ki Sago vaktiyle insanlarin yasayis ve kisvesini elestirirken bu sivri zekali arkadaslar tarafindan eminim taassupla yaftalanmistir, kaldi ki hakli bir elestiridir ben de katiliyorum. Zamaninda elestiri oklarini gerenler su anda bizatihi ayni yanilgiya dusuyorlar. Serzenisleri de cok ironik: "Dugun salonunda konser veriyoruz, bu mu rapin degeri!"
    Rapin degeri degil senin ederin bu kadar mc kardesim.
    Bu yorum Tepki'ye tepki olarak yazilmistir.
    Suraya dipnot duseyim. Ne Tepki ne de ikircikli cifte kumrulardan zerre hazzetmem. Evlerden irak. Malum yeniyim buralarda, Sago sempatizani olarak anilmak istemem.
    Selametle.
    sakir feyzi
    26/10/2016 17:31 ~
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 




  8. Her eleştiri için diss atsalar prim dersiniz/derler. Atmayıp yazıncada sizler ağlıyorsunuz.
    Sagodan daha iyi olduğunu söyleyen rapci kim var demissin beni ayrı güldürdü. Onlar söylemesin ben biraz sayayım beat olarak da poet, farazi
    mc olarak kayra saian karaçalı ağaçkakan hayki gibi bir çuval dolusu isim var. Onların bu işe ilk başlayan olması, milleti başlatmış olması bir şey ifade etmiyor. Zamanında allahcılık yapıp sakal bırakıp başörtü namaz hakkında konusup ardından sakalları kesip hadisler yalanmış vs dersen millet sana götüyle güler götüyle. Kolerada aynı şekil. O yüzden burda şöyle eleştirmiş böyle eleştirmiş diye boş yapmayın.
    killmenow
    27/10/2016 18:58
    heart_plus : 4 stat_minus_2 : 1 


  9. Belki bu eleştiriler umurlarında bile değildir. Bir müzisyen var ortada, kültürü yalayıp yutmuş. Kimi zaman piyanist, kimi Zaman b-boy, kimi zaman dj, kimi Zaman mc. Sayılacak çok şey var. Bu adamın müzik şirketi var. Kimseyle işi yok, kimseye ilgisi de. Çünkü o çevreyi dinliyor veya dinlemiyor ama kendi bildiğini yapıyor. Konuya alakasız giriş yaptım belki ama bu adam birşeyler biliyor ve yapıyor. Eleştirilecek yanı çok fazla ama artık bir anlamı yok. Çünkü o yine bildiğini yapmaya devam edecek. Bize gelince bir daha dinlemem deyip yeni bir parça yeni bir albüm geliyor dediğinde dört gözle bekleyeceğiz. Çünkü Sago bu. Çünkü 30 dakika ölüp 5 dakika dirilenleriz.
    pikapta raks
    28/10/2016 00:03 ~ 14/02/2019 20:53
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 




  10. xsatsujin yazmış zaten fazla söze gerek yok.
    battlenov4
    28/10/2016 19:59
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 







  11. Serdar'ın dediği gibi

    looool
    menemenustukisir
    28/10/2016 22:14
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 


  12. Kayra'nın bırak sagodan daha iyi olduğunu, normal şartlarda iyi olduğunu söyleyen bence iyi kavramını bi araştırmalı.

    Ağaç, hayki filan da demiş gerçi. Troll olduğunu düşünerek daha fazla uzatmak istemiyorum.
    anonim
    30/10/2016 21:32
    heart_plus : 4 stat_minus_2 : 1 


  13. insanların iyi,güzel kavramlarına da karışılmaya başlanmış naaaays beyler naaaays. Vinnie belki de son solo albümünü yaptı , uzun entryci müdavimler olumlu veya olumsuz başlığa bile uğramıyor naaaays beyler naaaaaays.

    yazın sözlüğün girişine sagopa ve kolera gelmiş geçmiş en iyisidir eleştiren,beğenmeyen girmesin yoksa gruplar halinde linçliyoruz diye siz de kurtulun biz de kurtulalım.
    kamcatkali
    30/10/2016 21:47
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 


  14. günümüzde kolera piyasadan silinse de, sagopa türevleri hala daha buna devam etmekte. adam "aferin olmamış" yazıyor ya. birader neresi olmamış, neden olmamış anlatsana?
    anonim
    14/6/2020 15:40
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 


  15. fb | twt | youtube | insta | spotify | anket | uyarı | devlog

    bol'da yer alan içeriğin doğru veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemektedir. burada okuduklarınız sizi dehşete düşürürse türkçe rap ansiklopedisine de göz atmayı deneyebilirsiniz.
    hukuka aykırı olabileceğini düşündüğünüz içerikler titizlikle incelenip gereği düşünülmektedir. sözlüğü reklamsız görüntülemek isterseniz üye girişi yapabilirsiniz. soğuk içiniz.

    rastgele gururlarımız: