rap dinleyen kızların afedersiniz dombili olması - bol sözlük

rap dinleyen kızların afedersiniz dombili olması


başlık no:1715 okunma:1591

  1. yıllardır gözlemlediğim durum. aksini idda edenler olabilir normal karşılarım.
    buralar degerlenir | ? | 19.8.2014 16:01
    (#5891)
  2. ve %90ı 18 yaş altı. adam gibi dinleyici bi hatun bulamıyoruz anasını sateyyim.
    tornado34 | ? | 19.8.2014 16:03
    (#5894)
  3. -türümden utandığım başlık-
    18 yaş altı hatta 16 yaş altı salak 'rapçi' erkeklerin rap dinleyen kız candır goygoyu altında üreyen kız türü. zaten o türünde adam akıllı rap dinlemeye muhabbetine dahi girmeye gönlü yok, bazı boş beleş adamları yüceltmeye bayılırlar ayrıca.

    popüler kültüre değil, kültürün popülerliğine kapılmış gidiyolardır.

    neler atlatmadık bunuda atlatırız
    -türümden utandığım başlık-
    son jedi | ? | 19.8.2014 16:40
    (#5918)
  4. dombili olması da eğlenceli bi rastlantı olmuş
    son jedi | ? | 19.8.2014 16:40
    (#5919)
  5. okuldaki güzel avratlara rap aşılıyorum yavaş yavaş benden her şehirde 3-5 tane olsa on numara olur
    plat | ? | 19.8.2014 16:43
    (#5920)
  6. bırakın dombiliyi en seksi olanından bile uzak durulması sağlıklıdır. rüsvay eylemeyin.
    impaled nazarene | ? | 19.8.2014 16:46 ~
    (#5922)
  7. (bkz: Afedersiniz dombili)
    (bkz: Afedersiniz çok daha çirkin şeyler dombili diyen oldu)
    ya ya ye koko cambo ya ya ye | ? | 15.11.2014 22:58
    (#20218)
  8. aga bol giyinme diye bi dalga bu kültürde var.. o kilolu bayan da bunu bildiğinden midir nedir, hipi hipihop diye geziyordur diye tahmin ediyorum..

    lakin ben o şekilde genelleyecek kadar çok görmedim kilolu rap seven bayan... hatta daha çok çıtı pıtı kızlara denk geldim hep..
    uim | ? | 15.11.2014 23:17
    (#20226)
  9. Kişiliksiz olmasından dombili olması iyidir
    husnunacip | ? | 15.11.2014 23:39
    (#20237)
  10. Çünkü "Gangsta olmak 110 kilo olmayı gerektirir."
    menemenustukisir | ? | 16.11.2014 10:41
    (#20306)
  11. (bkz: dombili kızların daha iyi rap dinlemesi)
    sapinakadarinsan | ? | 5.11.2017 18:32
    (#116645)
  12. bol ilk açıldığında 50 kiloydum, şu an 70 kiloyum.

    tespiti doğruluyorum.

    (bkz: kahrolsun noktadan sonra boşluk bırakma kuralı)
    kitana | ? | 5.11.2017 18:38
    (#116646)
  13. Arada bir sözlüğe giriyorum onda da istisnasız böyle başlıklarla karşılaşıyorum. Ya siz aptal mısınız? Size ne dinleyen insanın cinsinden,kilosundan,"varoş"mu elit mi olduğundan. Rap dinleyen erkeklerin hepsi de inanılmaz fit, hepsi boğaziçi,odtü okuyor zaten. Yettiniz be kim veriyor size böyle oturup kızlara sallama özgüvenini? Nasıl terbiye alıyorsunuz evinizde?
    mevsim olmayan mekanlar | ? | 7.11.2017 00:06
    (#116719)
  14. Türkçe rap dinleyen kız boş kızdır. Ciddiye alınmaz. Elinden çay içilmez. Verdiği selam yarım agizla alınır. Kız dedigin biraz naif olur , rap mi yha o nee felan der. Gider şebo teo dinler. Abidik gubidik entel dantel gruplar bilir, size de öğretir. Coldplay felan açar dinler arada. Kendinize gelin olm rap dinleyen kızlardan uzak durun, bu abi tavsiyesini aklınızdan çıkartmayın.
    bir arkadasa bakip cikicam | ? | 7.11.2017 02:04
    (#116732)
  15. Eşimin bu genellemeyi bozduğu gerçegi *
    xsatsujin | ? | 7.11.2017 12:36
    (#116743)
  16. cinsiyetçilik, terbiyesizlik yapmayın. bıngıl bıngıl memeleri bpm'e eşlik ediyor olabilir ama adilik yapmayın adiler. aynısını sizin ananıza bacınıza deseler hoş olur mu.
    deepsky | ? | 7.11.2017 12:41
    (#116744)
  17. çünkü rap dinleyen tüm erkekler adonisli, six packli fit insanlar di mi? şu şekilci yaklaşımları bir kenara bıraksak artık ?
    96bpm | ? | 7.11.2017 21:25
    (#116779)
  18. hasta halimle güldürdü bu başlık :D
    komik.
    ama sadece komik, başlık altına yazılanlar da kanımca ti bazında fi tarihinden bugüne olan mevzulardan ibaret.
    apostrophe | ? | 7.11.2017 22:02
    (#116785)
  19. asıl dombili bizmişiz ya olum. baksanıza yazarların kilolarına çoğumuz 0,1 ton çekiyoz. çürüdü teziniz.

    başlık sahibinin bi de afedersiniz demesi yok mu ahaha. özrü de kabahatinden büyük.

    ayrıca başlığı açanın da ne kadar kız varsa öfkelensin, yazsın da ifşa olsunlar diye başlığı açtığı da aşikar. keşke takmasaydınız. fiziğini bilemem ama yarısından çoğu sığ dinleyici bana göre. örneklerini görüyorsunuz.

    ayrıca dombili diye bir şey yoktur. bir tek dombili vardır, o da dizi karakteridir.
    moltre | ? | 18.11.2017 13:00
    (#118081)
  20. yasal uyarı