menemenustukisir - bol sözlük

menemenustukisir


başlık no:3911 okunma:4626

Sayfalar: >>

  1. yeni yazar.. hoş gelmiş.. ilk entrysini gördük, sonu gelmez umarım..

    tekrar hoşgelmiş..
    uim | ? | 7.10.2014 19:21
    (#15384)
  2. hoşgelmiş. bol bol yazsın.
    acapella | ? | 7.10.2014 19:21
    (#15385)
  3. niki yaratıcıymış. genelde menemenüstü bonfile falan yerdik. bi şaşırdım, bi tuhaf oldum doğrusu.


    hoşgeldin.
    impaled nazarene | ? | 17.10.2014 22:27
    (#16798)
  4. Youtube linki veremeyen yazarımsı, yardım almadan sözlüğe nasıl girebiliyor şaşıyorum kendisine..
    menemenustukisir | ? | 18.10.2014 11:52
    (#16866)
  5. a.k.a. oyunüstüşikayet
    uim | ? | 17.12.2014 22:07
    (#23375)
  6. deepsky | ? | 31.1.2015 11:53
    (#27912)
  7. şevke gelmiş yazar.
    kobaysos | ? | 22.2.2015 12:39
    (#30114)
  8. iyi ki doğdun meno*

    menemen üstü pasta istiyorum.
    kitana | ? | 25.2.2015 00:52
    (#30318)
  9. bugün doğum günü olan yazarımız, dostumuz.

    iyi ki doğmussun "ring brotherhood"..

    menemen üstüne mum döşüyecez onayı aldık.. =)
    uim | ? | 25.2.2015 00:53
    (#30319)
  10. Teşekkür ederim dostlar *
    menemenustukisir | ? | 25.2.2015 23:09
    (#30398)
  11. iyi ki doğmuş !

    o değil de, iki saat önce de menemen yemiştim lan. üstünde kısır biraz şaibeli durur ama ortamı olursa denerim. nice yıllara kardeşim.
    if rap gets jealous | ? | 25.2.2015 23:31
    (#30401)
  12. kendisi hastanedeymiş. geçmişler olsun meno
    deepsky | ? | 6.4.2015 23:20
    (#33139)
  13. geçmiş olsun kardeşim.
    if rap gets jealous | ? | 7.4.2015 00:12
    (#33151)
  14. cok gecmis olsun kendine cok iyi bak dostum toparlan bi an once
    bergene wassup mi atmislar yaa | ? | 7.4.2015 02:07
    (#33159)
  15. Keysiden diss yedikten sonra apandisti patlayan yazar.
    menemenustukisir | ? | 9.4.2015 11:56
    (#33301)
  16. minik bir operasyon geçiren yüreği büyük adam.
    bir flex ustası.
    geçmiş olsun.
    kobaysos | ? | 30.6.2015 09:30
    (#38211)
  17. Arkadaşlar narkozun bünyede hakikaten ilginç etkileri olabiliyormuş eve çıktığımdan beri jagged - manyak şey dinliyorum. İstemsizce replay yapıyorum huyum suyum değişti.

    Hayırlara vesile olsun inş.
    menemenustukisir | ? | 1.7.2015 19:19
    (#38289)
  18. (bkz: dikiş tutmaz sabri)
    penguen | ? | 1.7.2015 19:29
    (#38292)
  19. Ameliyattan geldikten sonra koğuşta fotoğrafını çeken annesine "ayıkkende bayık bakar gözlerim" dedikten sonra serum için gelen hemşireye "Kanı temizler serumlar bilinçaltı aynı kalır" demiş yazar. O değilde bunları sonradan söylediler bana çok güldüm * yani dikişler olmasa çok gülecektim *
    menemenustukisir | ? | 1.7.2015 19:43
    (#38295)
  20. biraz anlatsana...
    kobaysos | ? | 15.7.2015 23:36
    (#38889)
  21. penguen | ? | 15.7.2015 23:43
    (#38890)
  22. inatla her seferinde nick'ini 'menemen üstü iksir' olarak okuduğum yazar.

    + şaka maka menemeninizi (olm menemeninizi yazmak çok zor lan sıkıyorsa yaz üst üste benim gibi) sofranızdan eksik etmeyin tercihen bir tanıdığımın dediği gibi pomak usülü yani bol domatesli olsun. Artık pul biber mi atarsın yoksa iksir mi atarsınız bilemem*



    bir rap dinleyicisi | ? | 21.7.2015 00:25
    (#39125)
  23. temiz yüzlü, hoş görülü, iyimser, polyanna çakması herif. bu sebepten olacak ki içinde bastırılmış bi savaş var. bu yüzden diss'lere olan bağlılığı bi başka.

    dediğim gibi içinde bastırılmış savaş var. bide içine kapanık ki sormayın.

    relax olum ya relax. sen varsın aga siktir et ötesini. senin için sen varsın. o yüzden ayık ol. ;)
    uim | ? | 20.12.2015 21:03
    (#50937)
  24. sagopaya ne ettin kardeş sen?


    --spoiler--
    malum çirkeflik kısır
    --spoiler--

    (bkz: tek başınalığın yolcusu)
    petroll | ? | 15.1.2016 00:02
    (#52978)
  25. biz cümle sonuna nokta yerine lol koyan adamlarız lol.
    petroll | ? | 30.1.2016 12:10
    (#53769)
  26. Sayfalar: >>

    yasal uyarı