bol sözlük gece tayfası - bol sözlük

bol sözlük gece tayfası


başlık no:137 okunma:85479

Sayfalar: <<

  1. Çaylaklıklarının onaylanmasını beklemektedirler.
    dogo | ? | 4.1.2018 23:58
    (#122347)
  2. abiler aranızda bir bilenin çıkabileceğini düşündüğüm için yazıyorum.

    bir tane turntablism albüm vardı böyle.hatta kaset diyebiliriz.ön yüzü ve arka yüzü olmak üzere iki parça mixtape'den oluşuyordu.yarımşar saat gibi düşünün.ama böyle cümle ve kelime üzerinden gidiyordu.atıyorum mesela fuck you cümlesi vardı.bu fuck you cümlesini 20 ayrı parçadan 20 ayrı sanatçıdan falan cutz almış onları scratchliyordu.komik birşeydi böyle.bulamadım bir türlü adını.
    650 gayme maas | ? | 7.1.2018 00:36 ~
    (#122581)
  3. saat 2:45 sularında 20 yazarın olması durumu
    dasistspk | ? | 7.1.2018 01:45
    (#122597)
  4. çarşı karışık, herkes mevzu bekliyor.

    maviliğin lobisi de içe ve dış tehditlere karşı nöbette.

    burda herkes belalı, herkes tetikte.
    gouda | ? | 7.1.2018 01:50
    (#122598)
  5. şu synthin güzelliğine bak.

    650 gayme maas | ? | 7.1.2018 04:54 ~
    (#122606)
  6. Bugünkü finallerden de büte kalmadıysam eğer var yaaa... offf... gerçekleşirse iki kişiye yemek ısmarı yaparım. Umarım gerçekleşir.
    sipil | ? | 9.1.2018 19:01
    (#122727)
  7. Nerede ve ne zaman?
    kirito | ? | 9.1.2018 20:49
    (#122732)
  8. Belirsiz zaman fatih mekan xd
    sipil | ? | 10.1.2018 00:03
    (#122741)
  9. en yüksek kredisi olan iki dersten kaldım. amına koyayım 2017 bari derslerden yüzümü güldürseydin neyse 2018'de çok çalışcam eheheh
    bidevr | ? | 10.1.2018 17:58
    (#122789)
  10. Her gece uyumadan önce aklıma eski bilgisayarımda kalan ve harddisk yandığı için ulaşamadığım parçalarım geliyor lan inanılmaz berbat ama bi o kadar da içtendi hepsi. Flash bellekte muhafaza etmediğim için her artı 1 kafanı sikeyim olsun bana.
    assai | ? | 11.1.2018 01:43
    (#122862)
  11. Bildiğini fark ettirmiyormuş. Tamam gülüm öyle olsun.
    kirito | ? | 11.1.2018 20:22
    (#122964)
  12. Müzikten asla vazgeçme...

    Skit olarak da kullanılabilecek Güzel bir kesit instagram.com/p/Bd0OHPMg4Rh/
    sipil | ? | 11.1.2018 21:55 ~
    (#122966)



  13. bu gece uzun ve bir çok sigara bastım
    bidevr | ? | 13.1.2018 02:12
    (#123030)
  14. "Fulsac'a saygı duy". Oldu vicdansız.
    kirito | ? | 15.1.2018 20:26
    (#123240)
  15. İyii doğdun nazım hikmet.
    kirito | ? | 15.1.2018 21:35
    (#123243)
  16. Bazen öyle bir doluyorum ki "Lan kim bana karşı geliyorsa var ya..." diye başlayıp saydırasım geliyor.
    old school pesimist beat sever | ? | 18.1.2018 23:06
    (#123462)
  17. elimin ayarını...
    old school pesimist beat sever | ? | 19.1.2018 22:47
    (#123513)
  18. Abdulhamit dizisi acilen yayından kaldırılmalı. Aq resmen antipati üzerine temellendirilmiş, realiteden uzak ve tamemen şov üzerine kurulmuş. Tiksinti verici resmen. Lan harbiden böyle antipatik biriyse ben de ittihat ve terakki’ye katılmaktan kendimi alamazdım. üzgünüm padişahım, affet beni...

    Best of atilla ilhan



    --spoiler--

    o fedailer ki barut öksürürler
    sakal tıraşları mavi
    kırmızı bıyıkları biber
    kim kaldı
    müdafaa-i hukuk cemiyeti'nden
    avcı ceketi
    körüklu çizme
    astragan kalpak
    bazen `ittihatçı'
    hafif `iştirakiyun'
    öfkeli kaşları salkım saçak
    kumral bıyıkları mahzun
    hani felaket tütün içerler
    ceplerinde idam fermanları
    bellerinde Söğüt yaprağı bıçak

    --spoiler--
    sipil | ? | 19.1.2018 22:59
    (#123515)
  19. dayanamıyorum
    kirito | ? | 20.1.2018 23:11
    (#123594)
  20. Lan internet paketim bitti ama hâlâ kullanabiliyorum. Ve bakiyem hep sabit. G*tümüze sokmasınlar.
    kirito | ? | 21.1.2018 19:36
    (#123631)
  21. bazen hay nereden girdim bu boka diye düşünüyorum belki her şey çok güzel olacak ama işlerin yolunda gitmeme ihtimali beni yoruyor. sikerler deyip işin içinden sıyrılamadığım durumların içinde olmaktan pek hoşlanmıyorum.
    cazmix | ? | 22.1.2018 22:32
    (#123674)
  22. Ulan bu siyah yeşil temayı kim kullanıyor. Bence kaldırılsın ileride görme sorunu çıkartır o ne öyle.
    kirito | ? | 23.1.2018 00:29
    (#123684)
  23. "ben seni severim belki de rabbim buna hazır değil.
    her şeyin güzelini sever o ideal birliktelikler ister
    seninle benim yan yana oturacağımız çekyata
    ne ilahi adalet sığar ne de diyalektik"

    Sanırsam bu gece ağzım dolu. Modemin fişini çekeyim.
    kirito | ? | 23.1.2018 00:52
    (#123689)
  24. Sayfalar: <<

    yasal uyarı