çayı şekersiz içenlerin ısrarla övgü beklemesi - bol sözlük

çayı şekersiz içenlerin ısrarla övgü beklemesi


başlık no:20872 okunma:249

  1. ben bunu şu şekilde yapıyorum:
    -kaç şeker abi?
    +çay istedik.
    shua0 | ? | 11.9.2017 17:25
    (#113160)
  2. amaan sikicem. çayı şekerli içenlerdeki aşağılık kompleksinden dolayı var olduğu zannedilen beklenti.

    kardeşim, spora başlayınca şekeri bırakmak adına 3 şekerli çay içerken, birden şekersiz içmeye başladım. o gün bugündür şekersiz içiyorum. ancak çaydan zevk almıyorum. sadece alışkanlık olduğu için içiyorum. şekerli içmeye çalıştığım zaman zehir gibi geliyor.

    aynı bu eleştiriyi yapan insanların yanlışlıkla şekersiz çay içtiklerindeki tiksintiyi yaşıyorum.

    ne diyor yıldız tilbe ; alışkanlıklar kolay edinilir zor bırakılır.

    şimdi ben bu alışkanlığım yüzünden her mekanda etrafta bu tarz şeylerden prim yapan bir dalyarak vardır garanti diyerek şekersiz çay içerken efendi takılıp, mütevazi mütevazi bırakıyorum şekeri.

    masada da kimse ima edemez. ima eden biri olursa açarım fermuarı ağzına veririm. canımı sıkmayın.
    if rap gets jealous | ? | 12.9.2017 11:48
    (#113209)
  3. ağzaaaaına küreklen vurduğumun çocuuu kaşığı yana bırakıp koca çatallan çiyiskeyk yiyor onu napcaz kalorican.
    deepsky | ? | 12.9.2017 12:29
    (#113211)
  4. @3 abi işte çiskek tatlı ya zaten ondan dolayı çaya şeker atmıyor.öyle olunca çay datlı geliyor iyi oluyor yani.
    650 gayme maas | ? | 12.9.2017 13:23
    (#113212)
  5. bu durumdan yakınan herkesi hayatımdan çıkarıyorum. sizlere de tavsiye ederim. bu eziklik başa bela.






    (bkz: kahrolsun noktadan sonra boşluk bırakma kuralı)
    penguen | ? | 12.9.2017 16:15
    (#113221)
  6. yasal uyarı