doğduğum şehir

  1. altyapısı güzel, patron da aslında iyi taşımış beati. fakat sözlerde bir yerden sonra mersini bırakıp protest yazıp iki üç bar sonra tantuniyi övmesi tuhaf geldi.

    zamanında amerikan rapine yerli yersiz sallayıp, bugün güncel amerikan müziğine entegre olmaya çalışıp, bunu olgunluk olarak göstermek gerçekten vahim bir durum. eleştirenlerin nasıl bir patron duymak istediğini biliyor ve hak veriyorum. bu saatten sonra o günlere dönmesi zor ancak bu tarz parçalarla da bir yere varacağı yok.

    patron, " siz gidin yener dinleyin " dedi bi ara twitterda, fakat yenerin dinlenme nedeninin anlayamadı;

    yener, bu toprağın müziğini yapıyor. bu ülkenin insanlarını anlatıyor. patron da zamanında bu ülkenin gençliğinin dilinden konuştu. şu an o çocuklar büyüdüler ve patronu tanıyamıyorlar.

    nedeni, patronun çoğu rapçi gibi o çocukları dinleyici olarak görmek istememesi ve yeni denizlere yeni tarzlarla yelken açmaya çalışması.

    fakat türkiyede öyle bir deniz yok malesef.