"gelecek" basitçe bu.
Türk halkı sosyolojik olarak değişimi sevmez, bunun bir numaralı sebebi olarak gördüğüm şey 70 80li yıllarda ülkedeki yokluktan dolayı eşyaya verilen değerin saçma bir anlam kazanmasıdır, türk halkı geçirdiği o dönemin etkisiyle her şeyi istediği gibi görmeye sapkın bir istek duymuştur, türkiyedeki hiç bir vatandaş bişi değişsin istemez
gençler için de bu müziktir, dubstep ilk çıktığında clublar dönüp yüzüne bakmadı, djler çalmadı, herkes gözardı etti. daha sonrasında kabul edildi. biz dubstepi benimsediğimizde GlitchHop parlamış ve sönmüştü, ardından da 8o8'ler ile trap deli bir form bulup yükselmeye başladı.
Bizim kazandığımız nokta şuydu, şuan amerikada
MY GIRL SUCK MY PENISSS şeklinde yapılıyor hiphop, ancak Türkiyede mcler hala derin anlamlı sözlere sahipler. Ezhel şaşırtıcı olsa da bunun en büyük örneği, benim derdim, iyi bil gibi şarkılarla trap altyaapılara sahip kalıp sansar salvodan daha iyi liriklere sahip.
türkiyede boombap rap mclerin yumuşak karnıdır, 90 bpm beatlere saçmalarlar ancak trap altyapılar vitrine konmalıktır, lirikal olarak saçmalamayı kendilerine yediremiyorlar bu da lirikal olarak derin şarkılar sunuyor bizlere
"ayakkabı oldu 400 lira
yeraltında kayıt mix hala 30 lira
haykiye lazanya
bana batık şirket
ödetmedi hiphopun bize kira"
(bkz:
dahasonrabuyaziyiderleyiptopliycam)