bol itiraf - bol sözlük

bol itiraf


başlık no:2965 okunma:28451

Sayfalar: << >>

  1. Sürekli olarak, istemediğim şeyleri yapmaya mecbur bırakılarak yaşamaktan sıkıldım. Gençliğimi yaşayamadan çürüyüp gidiyorum yemin ederim.
    96bpm | ? | 28.4.2018 22:56
    (#130379)
  2. Vizelerim iyi geçmişti iyi sonuçlar alıyorum bu sefer de final dönemi yaklaşıyor ve sunumlar ödevler üst üste bindi. Yine bir kafadan duman çıkarma dönemine daha giriyorum yavaştan. Sabır dile sözlük. Bunu da iyi atlatabileyim ilk dönemdeki gibi.
    iykundrgrnd | ? | 2.5.2018 19:30
    (#130790)
  3. isim vermek gibi olmasın da;zamanında sözlüğün çok önemli bir yöneticisinden "muratpaşa camii'nin yanındaki hdp binasının orada benim mekan var.gel sana bi oralet ısmarlayayım." diye teklif almıştım.

    bu ne ahlak yoksunu tekliftir be.
    650 gayme maas | ? | 2.5.2018 19:53
    (#130796)
  4. Zamanında aşık olduğum kıza sago konseri biletini ayarlamıştım. Şimdi bateristin biriyle. Ben de yattığım yerde sivrisinek avlıyorum.


    Vay..
    mirayaz | ? | 4.5.2018 19:38
    (#130918)
  5. Breakdans yapmaya çalışırken kafamı yarmam sonucu altınkentin duvarlarına tag atmaya başlayıp graffitiye yönelmiştim
    mirayaz | ? | 4.5.2018 19:44
    (#130919)
  6. Bol sözlüğe hep misafir gibi göz atıp çıkardım. Google da kendimi aratıp adımın burada geçtiğini görünce dayanamayıp kaydoldum. Kim? Ne rapi? Rapçi naarar la burda?
    mirayaz | ? | 4.5.2018 19:47
    (#130920)
  7. Çaylaklığımın deneme entrylerini burada bitiriyorum
    mirayaz | ? | 4.5.2018 19:48
    (#130921)
  8. Cümle içinde ne zaman ' allahım ' demeye kalksam ağzımdan rabbişkom çıkıyor. Buna engel olamıyorum alay amaçlı değil aslında içimden geliyor.
    deepsky | ? | 7.5.2018 22:50
    (#131169)
  9. buradan ayrılmadan önce birilerinin amına koymadan duramayacağım.
    kirito | ? | 8.5.2018 16:00
    (#131244)
  10. saçlarımı geri uzatacağım.
    kirito | ? | 10.5.2018 14:57
    (#131357)
  11. Boku yedim
    burada | ? | 11.5.2018 02:49
    (#131408)
  12. jules verne'nin kitaplarına bayılırdım ilkokulda. türkçe öğretmenimiz en son hangi kitabı okuduğumuzu sordu. ben de ''ju les ver ne robinsonlar mektebi'' demiştim. culs vööörn, güzeldir kitapları'' demişti. bol bol sigara içen bir hocamızdı, dişleri sapsarıydı. hep bağırarak konuşurdu. bu yüzden sürekli ağzının köşelerinde tükürük birikirdi. telaffuzumla dalga geçerken de bağırıyordu. yavaş çekim gibi hatırlıyorum. ...cuuuuuulllllss vööööörn...

    ingilizceyle hiç aram yoktu aq.

    casio saatim vardı. klasik, siyah olanlardan. kasyo diye okunduğunu biliyordum. ing sınavında da radyonun ingilizcesini sormuş hoca. tak tak, yapıştırdım hemen casyo=casio ise radyo=radio.

    şuan yani geceleyin çok güzel bir itirafmış gibi geliyor. sabah silerim belki.
    petroll | ? | 11.5.2018 04:37
    (#131411)
  13. İtiraf ediyorum. Hepinizden tiksiniyorum sayın sözlük yazarcıkları.

    Şaka lan şaka şu an bi bok bulamadım aq.
    kobaysos | ? | 13.5.2018 00:23
    (#131504)
  14. finaller geldi ve ben hiçbirinden bir bok bilmiyorum.şu an çalışacak vaktim olmasına rağmen içimde gram istek yok.

    boku yedik öyle gözüküyor.
    nihavent | ? | 13.5.2018 03:52
    (#131517)
  15. Saçma sapan düşüncelerden, kabuslardan bıktım artık. Günler geçmek bilmiyor günde 3 saat uyku uyuyamıyorum.İçten içe çürüdüm
    killmenow | ? | 15.5.2018 02:26
    (#131660)
  16. Şu an internetten kitap indiriyorum kendimi bi' kötü hissettim bi' garip oldum. Sanırsam oruç yüzünden.
    kirito | ? | 19.5.2018 15:14
    (#131923)
  17. Yaklaşık bir buçuk yıldır kendi mesleğimi yapmak için çıktığım iş arama yolculuğumda sonunda bir hedefe varabildim. iş buldum sözlükçüm, mutluyum.
    96bpm | ? | 19.5.2018 22:39
    (#131940)
  18. lise zamanı fotolarıma bakıyordum. halı yıkarken ki bir fotomu gördüm. karın kaslarım varmış aq. bir de şimdi göbeğime baktım. döner bıçağı alıp fazlalıkları tıraşlayasım geliyor ey sözlük.
    petroll | ? | 24.5.2018 01:49
    (#132268)
  19. sabah 5 e kadar bi dersin finaline çalıştım ve çok fazla konu vardı, sınav 13.30da ve 50nin altında herhangi bir not alırsam kalacağım. üniversiteye kadar müziği bir iş olarak görmek saçma geliyordu ama artık bu mentaliteden saptım. bundan sonra yapacağım her şarkı yazacağım her satır para kazanabilir miyim? tutar mı? kaygısıyla yapılacak/yapacağım. sınavla ne alakası var len hödük demeyin, bağlantılı. ayrıca girişimcilik fikirlerine ve projelere açığım bilginiz olsun.
    albert punchline | ? | 24.5.2018 06:12
    (#132273)
  20. zaman zaman durduk yere "ayfon taksidi, oturma takımı... kredi borcunun ödeme günü yakın." diyorum ve kaygılı ama keyifçi, piç bir gülümseme beliriyor suratımda.
    ikinci | ? | 24.5.2018 23:47
    (#132346)
  21. genel af geldiğine göre itiraf etmeliyim daha önce sözlükten banlandım bi kaç ay erişemedim sonra ne olduysa bi gün il dışındaydım bi deniyim dedim bi de baktım girebildim içeri
    ek demek ekmek und cekirdek | ? | 27.5.2018 22:36
    (#132653)
  22. Son günlerde neredeyse okuduğum hiçbir şeyi anlayamıyorum. Misal, Saianın ezhel açıklamasına defalarca baktım yine anlayamadım. Fena bir dikkat dağınıklığı vardı zaten senelerdir, nedense son günlerde daha bi fazlalaştı sanki.

    Entrylere boş gözlerle bakıyorum çoğunlukla. Doğru düzgün bir entry bile giremiyorum son 1 aydır diyebilirim.
    moltre | ? | 27.5.2018 22:50
    (#132655)
  23. dropshit ilk çıktığında okul bahçeainden çıkıp kendi mahallemde olmayan parklar haricindeki parklara gidip kulaklıkla son ses tribe girdiğim doğrudur. ve eminim bu tribe giren sadece ben değilim hkdlglsl
    hayirliishler | ? | 28.5.2018 16:09
    (#132705)
  24. bazen her şey o kadar saçma geliyor ki bunu kelimelerle anlatamam.
    nihavent | ? | 28.5.2018 16:55
    (#132710)
  25. 1 aymazlık, bitmişlik, amaçsızlık, absürtlük, bıkkınlık.. olmuyor. 2 yılı aşkındır halimi sorana kıyak, dərdin varsa söyle diyene herkeste dert var olm diyorum. ama olmuyor. inceldiği yerden kopsun istiyorum ama binlerce sarım gerçekleşmiş boğazıma. olmuyor. 27me kadar yaşasam bereket versin diyordum ama olmayacak.
    hayirliishler | ? | 31.5.2018 03:09
    (#133028)
  26. Sayfalar: << >>

    facebook | twitter | youtube | spotify | bol anket | uyarı | devlog